عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۱۵۲۱۶
تاریخ انتشار : ۱۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۳
دبیر کمیته اجرایی ستاد انتخابات کانون مداحان استان تهران گفت: بنا بود نتایج آرا امروز اعلام شود، اما به دلیل برخی گزارش‌ها و اعتراضات رسیده از برخی ادارات، اعلام نتایج قطعی به فردا موکول شد.

اعلام نتایج انتخابات کانون مداحان به فردا موکول شد/ ۲۲۰۰ مداح پای صندوق رفتندعقیق: روح‌الله عبداللهی، دبیر کمیته اجرایی ستاد انتخابات کانون مداحان استان تهران در گفت‌وگویی با اشاره به برگزاری چهارمین دوره انتخابات کانون مداحان در ادارات باقی‌مانده استان تهران گفت: روز گذشته جمعه نهم آبان‌ماه این انتخابات برگزار شد. البته بنا بود در ۱۴ اداره برگزار شد که به دلیل مخالفت اداره بهداشت و فرمانداری شهرستان پاکدشت، انتخابات در این شهرستان لغو شد.

وی افزود: روز گذشته ۲۲۰۰ مداح در این ۱۳ اداره پای صندوق رأی رفتند و از میان حدود ۳۰۰ کاندیدا افراد مدنظر خود را انتخاب کردند.

عبداللهی با بیان اینکه بنا بود نتایج آرا امروز اعلام شود اما به دلیل برخی گزارش‌ها و اعتراضات رسیده از برخی ادارات، اعلام نتایج قطعی به فردا موکول شد، گفت: ستاد برگزاری انتخابات استان موظف است به شکایات و گزارش‌های رسیده تا یک روز پس از برگزاری رسیدگی کند و به همین منظور تا پایان وقت اداری امروز نسبت به گزارش‌ها ترتیب اثر خواهد شد و فردا نتایج قطعی اطلاع رسانی خواهد شد.

دبیر کمیته اجرایی ستاد انتخابات کانون مداحان استان تهران در پایان خاطرنشان کرد: در خصوص انتخابات شهرستان پاکدشت نیز متعاقبا اطلاع‌رسانی خواهد شد.

 

منبع:فارس


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین