عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۱۵۰۹۹
تاریخ انتشار : ۰۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۵
مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی:
مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی از اعزام مبلغان وحدت به نماز جمعه اهل سنت استان خبر داد و گفت: وحدت شیعه و سنی تصنعی نیست و یک تفکر ریشه دار است.

وحدت شیعه و سنی تصنعی نیست/ اعزام مبلغ وحدت به نماز جمعه اهل سنتحجت الاسلام علی خادمی در گفتگویی اظهار کرد: نامگذاری هفته وحدت توسط امام خمینی یک کار ماندگار بود که از جمله دستاوردهای انقلاب اسلامی به شمار می‌آید.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی ادامه داد: جهان اسلامی در مواجهه با نظام سلطه نیازمند وحدت بود که هفته وحدت این نیاز را پوشش داد لذا باید این دستاورد حفظ شود و رونق یابد.

وی در ادامه به برنامه‌های این هفته اشاره داشت و افزود: تمرکز برنامه‌های طراحی شده در سه شهر بجنورد، آشخانه و راز و جرگلان است.

خادمی با تاکید بر اینکه محوریت اجرای برنامه‌های هفته وحدت با اهل سنت استان است، گفت: همکاری مشترکی بین شیعیان و اهل سنت در خراسان شمالی و در حوزه‌های قرآنی برقرار است زیرا قرآن وجه مشترک وسیعی بین ما ایجاد کرده.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی از اعزام مبلغان وحدت به نماز جمعه‌های اهل سنت استان خبر داد و بیان داشت: حوزه علمیه شیعه و اهل سنت باید رابطه بیشتری داشته باشند.

وی در انتها گفت: وحدت شیعه و سنی تصنعی نیست و یک تفکر ریشه دار بوده و باید این وحدت گسترش یابد.

 

منبع:مهر


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین