عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۱۴۹۰۱
تاریخ انتشار : ۲۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۵
خادم‌یاران رضوی کاشانی میادین شهر را در شام غریبان امام رضا(ع) با شمعدانی‌های خود منور کردند و دیوارنگاره میزبان مراسم شام غریبان امسال در کاشان بود.

خادم‌یاران رضوی کاشانی میادین را در شام غریبان امام رضا(ع) منور کردندعقیق: مراسم شام غریبان شهادت علی بن موسی الرضا(ع) در کاشان امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا به گونه‌ای دیگر برگزار شد به نحوی که خادمیاران آستان حضرت رضا(ع) در این مراسم در فضایی روباز در محل دیوارنگاره شهرستان کاشان به سوگ این امام همام نشستند.

سرهنگ کریم اکبری در حاشیه این مراسم ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت امام رضا(ع) اظهار داشت: با همکاری مجمع خادمین حضرت رضا(ع)، موسسه زهیر و گروه سرود مهر ولایت در محل دیوارنگاره شهرستان کاشان مراسم شام غریبان امام رضا(ع) توسط ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کاشان برگزار شد.

وی ضمن اشاره به مراسم شمع‌گردانی در این برنامه افزود: به دلیل شیوع ویروس کرونا مراسم شام غریبان امسال به شیوه دیگر و در فضایی باز انجام شد و خادم‌یاران در میادین مختلف شهر با شمعدانی‌هایی که در دست داشتند به یادبود شام غریبان امام رضا(ع) مراسم شام غریبان را برگزار کردند و امیدواریم اینگونه عزاداری‌های مذهبی به صورت شایسته برگزار شود.

فرمانده سپاه کاشان با بیان اینکه این برنامه با هدف الگوسازی، مستندسازی و ضبط برنامه‌های ملی در نقاط مختلف شهر انجام شد، ابراز داشت: از این پس برنامه‌های مختلف فرهنگی، مذهبی با حداقل حضور و یا بدون حضور شهروندان و با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه با مستندسازی‌های صورت گرفته امید است تولیدات در فضاهای مختلف رسانه‌ای مورد استفاده قرار بگیرد، گفت: شام غریبان امام رضا(ع) آغازگر بسیار مبارکی برای برگزاری چنین برنامه‌هایی است که خوشبختانه مورد استقبال شهروندان کاشانی نیز قرار گرفت.

 

منبع:تسنیم


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین