عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۱۴۸۸۴
تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۰
مدیر شبکه تلویزیونی اربعین مطرح کرد؛
سید مصطفی موسوی درباره آخرین برنامه تلویزیون اربعین و آیین اختتامیه آن توضیحاتی ارائه داد.

تلویزیون اربعین با ویژه برنامه آخرین روز ماه صفر به کار خود پایان می‌دهدعقیق: تلویزیون اینترنتی اربعین از پنجم ماه صفر به همت امور بین الملل و معاونت فضای مجازی سازمان با مشارکت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مهمان خانه عاشقان حسینی بود. آیین اختتامیه این شبکه در آخرین روز ماه صفر و با ویژه برنامه‌ای برگزار خواهد شد.

سید مصطفی موسوی مدیر تلویزیون اینترنتی اربعین درباره آیین اختتامیه بیانیه‌ای در اختیار خبرنگار ما قرار داد که در ادامه می‌توانید آن را بخوانید؛

به نام خدا.

آیین اختتامیه تلویزیون اینترنتی اربعین، با حضور دکتر موسوی مقدم قائم مقام سازمان صدا و سیما، نوری معاونت فضای مجازی، دکتر فهیم دانش مشاور رئیس سازمان و مدیر کل امور بین الملل، شنبه ۲۶ مهر همزمان با آخرین روز از ماه صفر برگزار می‌شود. از تمامی کسانی که در این راه ما را یاری کردند، تشکر می‌کنم. از ریاست محترم سازمان صدا و سیما، جناب آقای دکتر علی عسکری، مهندس فیروزی، همکارانمان در دفاتر بین الملل سازمان صدا و سیما که نشان دادند، دغدغه تولید چنین برنامه‌هایی را دارند، کمال تشکر را دارم.

آخرین برنامه تلویزیون اربعین از ساعت ۱۲ آغاز می‌شود، اما آیین اختتامیه از ساعت ۱۶ تا ۱۸ برگزار خواهد شد. محل برگزاری مراسم محل پخش تلویزیون اینترنتی اربعین است. در آیین اختتامیه بخش‌های مختلف برنامه مانند ارتباط با دفاتر خارج از کشور، ارتباط با اندیشمندان سراسر دنیا، تازه‌های اربعین و ... به صورت خلاصه پخش می‌شود. شبکه دو و سه سیما نیز آیین اختتامیه را پوشش خواهند داد.

 

منبع:باشگاه خبرنگاران


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین