عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۱۴۸۱۳
تاریخ انتشار : ۲۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۱
روایت خواندنی از سفر رهبر انقلاب به قم؛
خاطرات فراوانی از سفر رهبر انقلاب به قم در مهرماه سال ۸۹ وجود دارد که یکی از جالب ترین آن‌ها برای یک روحانی اتفاق افتاده که رهبر انقلاب را در خواب می‌بیند.

عقیق: ۱۰ سال از سفر پربرکت رهبر انقلاب اسلامی ایران به قم می‌گذرد، سفر ۱۰ روزه‌ای که خاطره‌های ماندگاری را در ذهن مردم ولایتمدار قم به‌جای گذاشت.
دیدار با علما و فضلا، خانواده‌های شهدا، ایثارگران، مسئولان و ... همه از جمله برنامه‌هایی بود که در سفر تاریخی رهبر انقلاب به قم برگزار شد.
در این میان حجت‌الاسلام‌والمسلمین احمد فرخ فال یکی از روحانیون بود که در کمیته‌های اجرایی سفر حضور داشت و به‌عنوان نماینده دفتر رهبر انقلاب در قم به سرکشی از خانواده‌ها و رسیدگی به درخواست‌های آن‌ها می‌پرداخت.
 به بیان گوشه‌ای از خاطرات آن روزها پرداخته که در ادامه می‌آید:

در سفری که رهبر انقلاب ۱۰ سال پیش به قم داشتند بخشی از کار این سفر را توفیق داشتم در محضر دفتر رهبری در قم باشم.
در طی این سفر، مجالسی از علما و اساتید تشکیل می‌شد و این بزرگواران خدمت رهبر انقلاب می‌رسیدند، یکی از این روزهایی که این جلسه در دفتر رهبر انقلاب برگزارشده بود، سفره‌ی ناهار هم پهن‌شده بود یکی از آقایان دفتر کنار رهبر انقلاب بودند من دیدم که یک صحبتی را با رهبر انقلاب می‌کنند و رهبر انقلاب نیز به من نگاه می‌کنند.


احساس کردم با من کاری دارند خدمت ایشان رفتم رهبر انقلاب گفتند که شما و گروه‌هایی که تشکیل‌شده است خدمت خانواده‌های علمایی که از دنیا رفته‌اند می‌روید، عرض کردم بله، حضرت آقا گفتند امروز کجا رفتید گفتم امروز منزل یکی از علمای بزرگواری رفتم که زمین‌گیر شده بود اسم این عالم رو آوردم ایشان به‌قدری خوشحال شدند و خاطراتی را که از ایشان داشتند بیان کردند.

وقتی گفتم که این عالم هم‌سخنانی با شما داشتند رهبر انقلاب تبسم کردند و فرمودند بسیار کار خوبی است که شما انجام می‌دهید.
از سوی دیگر یکی از کارهایی که در آن سفر اتفاق افتاد حدود ۵ هزار نامه از مردم و روحانیون برای رهبر انقلاب داده‌شده بود و برای رسیدگی به نامه‌ها دفتر رهبری کار رسیدگی به نامه‌ها را به اساتید حوزه و معتمدین داده بودند.
یک روز مسئولان دفتر رهبری در قم بیان داشتند که در بررسی نامه‌ها مشکلاتی پیش‌آمده است و حضرت آقا فرموده بودند همان گروهی که خدمت علما رفتند، کار رسیدگی به نامه‌های حوزویان را انجام دهند.


تقریباً از این ۵ هزار نامه، دو هزار نامه برای اهل علم بود و این افتخار بزرگی بود که این نامه‌ها را رسیدگی کنم.
در قالب ۱۰ گروه به این نامه‌ها رسیدگی شد و حتی اگر ضرورت داشت به منزل این بزرگواران نیز می‌رفتیم در بررسی یکی از نامه‌ها اتفاق جالبی رخ داد.
شبی که قرار بود فردای آن روز به‌منظور پیگیری یکی از نامه‌ها به درب منزل یکی از علما برویم من در شب خواب دیدم که در یک سرزمین سبز و خرم یک چشمه‌ای آب روانی است و رهبر انقلاب روی یک کرسی بسیار رفیعی نشسته‌اند و من و گروه‌های که مسئول پیگیری نامه‌ها بودیم در کنار این چشمه آب حرکت می‌کنیم.
طوری بود که از کنار چشمه آب می‌رفتیم و رهبر انقلاب نیز با تبسم به ما نگاه می‌کردند به نظر من رسید که هم وجود نازنین امام زمان (عج) و رهبر انقلاب از این اقدامات رضایت داشتند.
فردای آن روز وقتی‌که به درب یکی از منازل رفتم دیدم یکی از آقایان اهل علم باسن بالا به‌سختی درب منزل آمد و در را باز کرد.
وقتی از ما پرسید شما کی هستند گفتم که از طرف رهبر انقلاب آمدیم شروع به گریه کردن کرد و من را در بغل گرفت و ما را به داخل منزل برد.


گفت من تنها یک دختردارم و دو روز است که در بیمارستان به علت عدم توانایی در پرداخت هزینه درمان در بیمارستان مانده است.
وی گفت دیشب در خواب دیدم که رهبر انقلاب فرمودند فردا نمایندگان من می‌آیند و مشکل شما رو حل می‌کنند.
نکته جالب این‌که هزینه‌ای که ما با محاسبات خودمان به ایشان دادیم دقیقاً مبلغی بود که بیمارستان از ایشان خواسته بود.
این خاطره‌ای جالبی بود که برای من رخ داد البته باید بگویم ده روزی که بنده به همراه دوستان در خدمت دفتر رهبری به‌عنوان نماینده حضرت آقا بودیم بهترین روزهای عمرم بود و بنده از وجود رهبر انقلاب فیض بردم.

 

منبع:حوزه


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین