عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۱۴۷۸۴
تاریخ انتشار : ۲۲ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۰
اردبیل-مدیر کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل از اجرای طرح قرآنی نورالثقلین با موضوع خانواده در اردبیل خبر داد و بر همکاری دستگاه‌های اجرای در اجرای این طرح تاکید کرد.

طرح قرآنی نورالثقلین با موضوع خانواده در اردبیل اجرا می‌شودعقیق:حجت‌الاسلام قاسم جعفرزاده شامگاه دوشنبه در اولین نشست هماهنگی هیئت اندیشه ورزان (طرح نورالثقلین) در سخنانی هم افزایی نهادها و دستگاه‌های اجرایی در اجرای طرح‌های قرآنی را مهم عنوان کرده و از استمرار فعالیت تعاملی سازمان تبلیغات اسلامی در کنار تمام دستگاه‌های اجرایی در حوزه فرهنگی و قرآنی خبر داد.

وی طرح قرآنی نورالثقلین را برنامه‌ای خانواده محور دانست و گفت: برای مردمی سازی این طرح نیازمند همکاری قرارگاه فرهنگی فاطمه الزهرا (س) اردبیل هستیم تا با کمک اعضای ستاد و هیئت اندیشه ورز روند فعالیت را پیش برده و به اجرا برساند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل اجرای طرح قرآنی با موضوع مساجد را از راهکارهای موفقیت در این امر عنوان کرد و افزود: برنامه‌های قرآنی وقتی با موضوع مساجد اجرا می‌شود از تأثیرگذاری بالایی برخوردار بوده و خاستگاه طرح‌های قرآنی را قداست و اهمیت می بخشد.

 

منبع:مهر


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین