عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۱۴۷۳۳
تاریخ انتشار : ۲۰ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۷
معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی گفت: ۸۰ هیات از خادمان آستان قدس رضوی با پرچم متبرک بارگاه منور رضوی در طول دهه پایانی ماه صفر به سراسر کشور اعزام می‌شوند.

۸۰ هیات از خادمان رضوی به سراسر کشور اعزام می‌شوندعقیق:محمدصادق براتی اظهار کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا و ممنوعیت پیاده‌روی زائران به مشهد مقدس در ایام دهه پایانی ماه صفر، با هماهنگی معاونت هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری و همکاری آستان قدس رضوی مقرر شد ۸۰ هیات از خادمان بارگاه منور رضوی با به همراه داشتن پرچم متبرک حرم مطهر امام رضا(ع) به انضمام هدایای متبرک به ۸۰ نقطه کشور که در سنوات گذشته بیشترین زائر پیاده به مشهد را داشته‌اند، اعزام شوند.

وی افزود: در هیات‌های اعزامی، افراد و گروه‌هایی نیز با تخصص‌هایی در حوزه‌های عمران و بهداشت و درمان حضور دارند که در مناطق روستایی و کم‌برخوردار ضمن ارائه هدایای متبرک رضوی مشکلات مناطق را در زمینه‌های عمرانی و بهداشتی در حد توان بررسی و مرتفع می‌کنند.

معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی در ادامه ضمن تقدیر از زائران و مسافرانی که با عمل به توصیه‌های ستاد کرونا در ایام اربعین به مشهد سفر نکردند، تصریح کرد: تلاش کردیم امسال با ارائه برنامه‌های جایگزین و اعزام هیات‌هایی از خادمان رضوی تا حدودی خلا حضور زائران در مشهد و نیز دلتنگی مردم عزیزمان نسبت به زیارت بارگاه منور رضوی را برطرف نماییم.

براساس گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، براتی تاکید کرد: امیدواریم در آینده نزدیک با ریشه‌کن شدن این بیماری بتوانیم همچون سنوات گذشته پذیرای مسافران و زائران مرقد منور رضوی باشیم.

 

منبع:ایسنا


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین