عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۱۴۷۳۲
تاریخ انتشار : ۲۰ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۳
روضه‌خوانی درب منازل شهدا در بستر محلات در دهه پایانی ماه صفر اجرایی می‌شود.

روضه‌خوانی درب منازل شهدا در محلات مشهدمقدس اجرا می‌شودعقیق:رضا دانایی در گفت‌وگویی در مشهدمقدس از اجرای ویژه برنامه روضه خوانی درب منازل شهدا در محلات خبر داد و اظهار داشت: در ایام محرم و صفر امسال به دلیل شرایط کرونایی کشور حال و هوای متفاوتی دارد و با ممنوع شدن بسیاری از برنامه‌های هرساله به دلیل جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، فضا برای برخی از ابتکارات و نوآوری‌ها در عزاداری سیدالشهدا (ع) و تعظیم شعائر فراهم شده است.

سرپرست معاونت سازمان اجتماعی و مشارکتهای سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد با تاکید بر ظرفیت‌های موجود در محلات 13گانه شهرداری مشهد، افزود: ویژه برنامه «پلاک هشت» (هر کوچه شهید، یک حسینیه) به مناسبت دهه آخر ماه صفر در بستر محلات اجرا می‌شود.

دانایی خاطرنشان کرد: شوراهای اجتماعی محلات، ادارات اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد، معاونت تبلیغ حوزه علمیه خراسان، سازمان تبلیغات اسلامی، سپاه امام رضا(ع)، مرکز رسیدگی به امور مساجد، امور ایثارگران آستان قدس رضوی، بنیاد شهید و امور ایثارگران و اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی از جمله نهادهایی هستند که در برگزاری این برنامه مشارکت دارند.

وی بیان کرد: روضه خوانی درب منازل شهدای دفاع مقدس، مدافعان حرم، سرداران شهید و شهدای آستان قدس رضوی ذیل برنامه پلاک هشت در آستانه سال روز وفات امام رضا(ع) اجرا می‌شود.

 

منبع:تسنیم


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین