عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۱۴۵۰۱
تاریخ انتشار : ۱۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۵
روحانی هشدار داد:
رئیس جمهور در ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: کسانی به صورت غیرقانونی قصد سفر به کشور عراق و حضور در مراسم اربعین را دارند باید منتظر برخورد نیروهای امنیتی و مرزبانی باشند.

با هرکسی قصد سفر قاچاقی به عراق را داشت به شدت برخورد شود /مراسمات نمادین اربعین لغو شودعقیق:حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رئیس جمهور امروز (شنبه) در ستاد ملی مقابله با کرونا ضمن اعلام این خبر که تمامی مرزهای کشور عراق برای راهپیمایی اربعین حسینی بسته است، اظهار داشت: هیچ رفت‌و آمدی برای راهپیمایی در عراق وجود ندارد. عاشقان امام حسین (ع) امسال نمی‌توانند برای انجام راهپیمایی اربعین وارد کشور عراق شوند، زیرا این کشور تمامی مرزهای خود را بسته است.
وی ادامه داد: در روزهای اخیر عده‌ای با مراجعه به مرزهای کشور مشکلاتی را ایجاد کرده‌اند و حتی عده‌ای به صورت قاچاقی راهی کشور عراق شده‌اند که برخی از آنها توسط (بلدچی‌ها) قاچاقچی‌ها در میانه راه رها شده‌اند.
رئیس جمهور تصریح کرد: نیروهای بسیج، انتظامی و مرزبانی با هرگونه تخلف در جهت عبور غیرقانونی از مرزهای کشور به شدت برخورد خواهند کرد.
روحانی با اشاره به لغو تمامی مراسمات نمادین اربعین در داخل کشور نیز گفت: ما امسال در داخل کشور هم راهپیمایی نمادین اربعین مانند سال‌های گذشته که برگزار می‌شد، نخواهیم داشت.

 

منبع:خبر آنلاین


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین