عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۱۴۱۸۲
تاریخ انتشار : ۱۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۸
حجت الاسلام سید حسین آقامیری در یادداشتی ارسالی برای عقیق به حملات اخیر علیه حجت الاسلام پناهیان واکنش نشان داد.

عقیق:حجت الاسلام سید حسین آقامیری در یادداشتی ارسالی برای عقیق به حملات اخیر علیه حجت الاسلام پناهیان واکنش نشان داد.
در این یادداشت آمده است.

بسم الله الرحمن الرحیم
 حق ایمانی و اقتضای وحدت در صف می طلبد که چند جمله ای نسبت به هجمه اخیر به معلم روشن بین و روشنگر، حضرت استاد پناهیان عرض کنم.
.
اولا از اولین ثمرات انقلاب اسلامی احیاء اصل عدالت و زهادت است که مهمترین نشانه آن نقد انقلاب و انقلابیون با این دو اصل است تا جاییکه می بینیم دشمنان وادار شده اند مبتنی بر همین اصول به مقابله با انقلاب و انقلابی ها اقدام کنند. این امر بسیار مبارکی است و حاکی از غلبه شعارها و اهداف انقلاب است.
.
ثانیا از نشانه های تأثیرگزاری یک فرد یا جریان مقابله دشمنان با اوست. اینکه در میان همه مبلغین گرانقدر و خطبای محترم امثال جناب استاد پناهیان به صورت مکرر مورد هجمه قرار می گیرند نشانه صحیح بودن کلیت جهت گیری ایشان است.
. ثالثا اگرچه حقارت و بی منطقی در این هجمه ی اخیر هم به نظر بعضی از دوستان اقتضاء داشت که هیچ پاسخی به آن داده نشود اما شاهد بودیم که استاد پناهیان با احترام به افکار عمومی و به خصوص طیف وسیع جوانان نخبه ی پی گیر مباحث ایشان پاسخ روشن و متین دادند که قابل تقدیر است.
.
رابعا کاملا روشن است که دشمنان نزدیک و دور انقلاب کاملا قافیه را باخته اند؛ توجه به این نکته اساسی است که دشمن بیرونی مترصد استفاده از جهال متنسک است. مقابله با این امر، پیوستگی و مراقبت بیشتر جبهه حزب الله و آگاه سازی عمومی را می طلبد.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۱
0
0
بر دشمنان آقای پناهیان لعنت --- بعضی ها از پر شور بودن محرم سوختن نمی دونند آب رو کجا بریزن
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین