عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

حجت الاسلام سید حسین مومنی در گفت و گو با عقیق :
ما معتقدیم که همان اتفاق باید در ایران بیفتد تا بعضی مسئولین بدانند که باید به نسل جوان مذهبی و هیاتی اعتماد کنیم و بدانیم که این ها می توانند مملکت را به بهترین وجه ممکن هدایت کنند.

عقیق: حجت الاسلام سید حسین مومنی در گفت و گو با عقیق درباره شرایط اربعین امسال گفت : از خداوند می خواهیم که ما را این چنین امتحان نکند که بخواهیم از اربعین،عاشورا و محرم جدا شویم، زیرا حیات ما به همین ها بستگی دارد. انشاءلله که راه باز می شود و ریشه این ویروس کنده می شود اما اگر احیانا این اتفاق نیفتاد، همان شوری که در پیاده روی اربعین است، باید در تمام شهرهای ما جریان پیدا کند. پیاده روی فقط به سمت سیدالشهداست، پس همه می توانند دسته عزا راه بیندازند و در فضای باز عزاداری کنند.

تعداد بازدید : 109

این استاد حوزه افزود :" همچنین به عشق همان جریان، موکب ها می توانند به نحو صحیح و با رعایت دستوالعمل ها راه بیفتند. موکب ها نباید تعطیل شود و اگر نتوانستیم در نجف تا کربلا موکب بزنیم، بیاییم و در شهرهایمان موکب بزنیم. قرار نیست در آنجا غذا داده شود اما می توانیم کمک مومنانه انجام دهیم و از همان جا، درب خانه نیازمندان را بزنیم و هدیه ابی عبدالله(ع) را تقدیم محضرشان کنیم. ما معتقدیم که همان اتفاق باید در ایران بیفتد تا بعضی مسئولین بدانند که باید به نسل جوان مذهبی و هیاتی اعتماد کنیم و بدانیم که این ها می توانند مملکت را به بهترین وجه ممکن هدایت کنند."


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین