عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۱۴۱۳۳
تاریخ انتشار : ۱۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۶
یک مداح اهل بیت(ع) که یک ماه پیش از کرونا نجات پیدا کرد، تصمیم گرفته تا پایان محرم، کنار بستر بیماران برای آنان صلواتی روضه بخواند.

عقیق:محمدجواد ریحانی‌پور، مداح اهل بیت(ع) حدود ۲۰ روز پیش از فرا رسیدن ماه محرم به بیماری کرونا مبتلا شد که با رعایت دستورات پزشکی و مدد اهل بیت (ع) بهبودی خود را به دست آورد. او در ماه محرم از روز نخست تا روز سوم شهادت امام حسین (ع) روضه‌ خانگی در منزل خود برپا کرد، اما بعد از این مراسم تصمیم به برپایی مجالس خصوصی برای بیماران گرفت.

ریحانی‌پور در این خصوص اظهار داشت: بعد از پایان این مجالس روضه خانگی، بررسی کردم بسیاری از افراد امسال به دلیل بیماری امکان حضور در مجالس را ندارند، بنابراین تصمیم گرفتم، پویشی برای روضه‌خوانی صلواتی کنار بستر بیماران راه‌اندازی کنم.

وی افزود: راه اندازی و اعلام این مطلب با استقبال مردم، مداحان و پیرغلامان مواجه شد، به حدی که میرخانی از مداحان اهل بیت(ع) اعلام کرد که در هرمجلسی نتوانستم حضور پیدا کنم، او حضور خواهد یافت.

ریحانی‌پور گفت: هدف دیگر بنده از اجرای این پویش، ترویج روضه خانگی است که از توصیه‌های مداوم حاج علی آهی بود که معتقد بود ایجاد بسیاری از مشکلات در جامعه به دلیل کم‌رونق شدن این مجالس است.

این مداح اهل بیت (ع) گفت: علاقه‌مندان می‌توانند برای هماهنگی با شماره همراه بنده تماس بگیرند تا برای برگزاری یک مراسم ۵ تا ۱۰ دقیقه‌ای روضه‌خوانی کنار بستر بیماران آن‌ها در تهران حضور پیدا کنم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: بعد از اعلام این پویش طی سه روز اخیر در ۲ خانه برای روضه‌خوانی حضور پیدا کردم که الحمدلله با استقبال اهل خانه، حال معنوی بسیار خوبی نیز پدید آمد.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین