عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۱۳۷۸۱
تاریخ انتشار : ۰۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۳
شب گذشته در فضای مجازی شایعه درگذشت غلامرضا سازگار، شاعر و پیرغلام اهل بیت(ع) متخلص به «میثم» شکل گرفت که موجب تألم و ناراحتی بسیاری از اهالی هیأت شد. دلیل شکل‌گیری این شایعه چه بود؟

عقیق:شب گذشته در فضای مجازی شایعه درگذشت غلامرضا سازگار شاعر و پیرغلام اهل بیت(ع) متخلص به «میثم» شکل گرفت که موجب تألم و ناراحتی بسیاری از اهالی هیأت شد.

این شایعه در حالی شکل گرفت که این پیرغلام اهل بیت(ع) هر روز از ساعت ۱۶ تا ۱۷ به صورت زنده در قالب برنامه خیمه از حرم عبدالعظیم حسنی به مناسبت ماه محرم حضور دارد و همچنین شب گذشته به همراه فرزند خود زهیر سازگار در هیأتی در منطقه شهران حضور پیدا کرده بود.

دلیل شکل‌گیری این شایعه می‌تواند ماجرای خداحافظی این پیرغلام آستان حسینی از هیأت شاهزاده علی اکبر(ع) کرمجگانی‌های قم بعد از حدود نیم قرن و اعلام ابتلایش به بیماری از سوی خودش بود. او پیش از ماه محرم با حضور در این هیأت می‌گوید: «امسال به دلیل شیوع بیماری کرونا و همچنین بیماری خودم امکان حضور در این هیأت را ندارم. همچنین از هیأتی‌ها می‌خواهم اگر سال آینده محرم زنده بودم که در این مراسم حاضر می‌شوم اما اگر نبودم، عکس مرا در این مجلس قرار دهید.»

فیلمی از این خداحافظی را اینجا مشاهده کنید:

تعداد بازدید : 233

 

شب گذشته بلافاصله بعد از انتشار این خبر کذب، صفحه مجازی این پیرغلام، فیلمی از او منتشر کرد تا تکذیبی بر این امر باشد.

این فیلم را اینجا ببینید:

تعداد بازدید : 145
 
 
منبع:فارس

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
جلال
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۸
0
0
باسلام ودرود خدمت حاج اقا سازگار از حضرتعالی چندوقت پیش ابراز دلخوری کردم اما نتونستم به شما بگم بابت چی بود ولی الان بشما میگیم شما که اهل جامعه مداحان هستید چرا مداح درباری تولید می کنید که با تلفیقی از سازها و صداهای زننده درباب اهل (ع)السلام میخونند که که در کجایی دل عاشقان جای پیدا نمی کنند متنفرم از مداحاهایی که تلفیق سیاست ودینداری می کنند مداج خوب رو مردم باید بافانوس دست گرفتند پیدا کنند
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین