عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۱۳۰۲۹
تاریخ انتشار : ۱۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۰
انتقادات شدید حجت الاسلام حامد کاشانی در برنامه سمت خدا
اگر مردم در شما صداقت ببینند تحملشان بالاتر می رود . اگرقبلا وعده ای دادید که دادید و اگر خلاف آن واقع شده که شده از مردم عذر خواهی کنید. شرمندگی تان را به مردم نشان دهید. امروز با همه مشکلات مردم گلایه ای از کادر درمان ندارند چرا که تلاش های آن ها را دیده اند. اما در مسائل اقتصادی از شما خلف وعده زیاد دیده اند.

عقیق: حجت الاسلام حامد کاشانی در برنامه سمت خدا با اشاره به شرایط اقتصادی کشور ، با انتقاد از مسئولین گفت: امروز در شرایطی قرار گرفته ایم که آنقدر با گرانی افسار گسیخته مواجهیم که انگار دولتی نداریم . کرونا شاید باعث شود نتوانیم در بعضی اجتماعات حاضر شویم ولی زبان که داریم می توانیم با مردم حرف بزنیم. بعضی از مسئولین به مردم وعده هایی داده اند که خلاف آن اتفاق افتاده است . آیا اتفاق جدیدی افتاده است؟ با مردم حرف بزنید و برای مردم توضیح بدهید . این توضیح دادن باعث می شود تحمل شرایط برای مردم آسانتر شود.

تعداد بازدید : 260

این کارشناس دینی افزود: اگر مردم در شما صداقت ببینند تحملشان بالاتر می رود . اگرقبلا وعده ای دادید که دادید و اگر خلاف آن واقع شده که شده از مردم عذر خواهی کنید. شرمندگی تان را به مردم نشان دهید. امروز با همه مشکلات مردم گلایه ای از کادر درمان ندارند چرا که تلاش های آن ها را دیده اند. اما در مسائل اقتصادی و قیمت ارز و غیره از شما خلف وعده زیاد دیده اند. وضع طوری است که انسان خیلی نگران می شود به خصوص برای محرومین . چرا  ثروتمندها که هر روز ثروتمندتر می شوند. اما سرمایه اندک مردم مثل گلوله یخی درحال آب شدن است. برخی ها هم با بی انصافی مردم را به ولع داشتن متهم می کنند. در صورتی که وقتی مردم به مسئولین بی اعتماد شوند این اتفاق ها طبیعی است. به نظر بنده این شرایط از شرایط جنگی و حتی کرونا بدتر است و باید تدبیری برای آن اندیشید. ما به شدت خلاء گفت و گو با مردم داریم.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین