عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۱۲۹۱۸
تاریخ انتشار : ۱۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۹
جشن میلاد امام رضا (ع) در قالب کاروان شادی جمعه ۱۳ تیر در خیابان‌های جنوب غرب تهران برپا می‌شود.

عقیق:همزمان با دهه کرامت و میلاد امام رضا (ع)، کاروان شادی در برخی از مناطق استان تهران به همت اداره اوقاف و امورخیریه استان تهران برگزار می‌شود.

یکی از مناطقی که برای برپایی جشن میلاد امام رضا (ع) اقدام به برگزاری کاروان شادی کرده، اداره اوقاف جنوب غرب تهران است که در این ناحیه سه امامزاده همچون امامزاده ری، ابوالقاسم (ع) و علی‌اکبر (ع) واقع شده است.

مسعود حیدری رئیس اداره اوقاف جنوب غرب تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حج و زیارت خبرگزاری فارس با اشاره به برپایی برنامه‌های متنوع همزمان با دهه کرامت، گفت: در این ایام علاوه بر غبارروبی امامزادگان، محافل شادی نیز برپا شد.

وی افزود:در امامزاده علی‌اکبر (ع) جنوب غرب تهران همزمان با میلاد حضرت معصومه (س) در فضای باز امامزاده محفل مدیحه‌سرایی و جشن باشکوهی با حضور مردم و البته با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد.

حیدری با بیان اینکه همزمان با میلاد امام مهربانی‌ها نیز کاروان شادی در مناطق جنوب غرب برپا می‌شود، خاطرنشان کرد: با توجه به شیوع کرونا و عدم برگزاری جلسات با حضور جمعیت، در نظر گرفتیم که همچون نیمه شعبان، جشن ولادت امام رضا (ع) را در قالب کاروان شادی برگزار کنیم.

رئیس اداره اوقاف جنوب غرب تهران با اشاره به اجرای برنامه توسط گروه سرود رایة العباس (ع) افزود: کاروان شادی جمعه ۱۳ تیر همزمان با میلاد امام رضا (ع) از ساعت ۱۷ تا ۲۰ در منطقه ۱۸ و بخش‌هایی از منطقه ۱۷ و ۱۹ تهران حرکت کرده و با پخش مولودی و سرودهایی متناسب با دهه کرامت و میلاد امام الرئوف (ع) میهمان مردم می‌شوند.

به گزارش فارس، شیوع کرونا از اسفندماه سال گذشته موجب تعطیلی بقاع متبرکه شد که پس از ماه مبارک رمضان با دستور ستاد مبارزه با کرونا فضای باز امامزادگان پذیرای زائران شد. با این وجود همچنان به دلیل عدم مهار کرونا مراسم‌های مذهبی و مناسبتی با محدودیت برپا می‌شود.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین