عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۱۲۳۲۰
تاریخ انتشار : ۰۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۱
مسئول فرهنگی مسجد الله در غرب تهران گفت: این مسجد در سه شب ماه رمضان در مجموع ۳۰۰ پرس غذای گرم طبخ و برای وعده سحر و افطار میان نیازمندان مناطق گرمدره، کارتن‌خواب‌های باغ آذری شوش و کارگران شهرداری بیمه توزیع کرد.

عقیق:محمدامین نجفیان، مسئول فرهنگی مسجد الله در غرب تهران در گفت‌وگویی اظهار داشت: این مسجد از ابتدای ماه رمضان و در راستای بیانات مقام معظم رهبری در خصوص رزمایش همدلی و کمک مومنانه با نیازمندان وارد عمل شد که با جمع‌آوری کمک های مردمی ۱۱۵۰ بسته ارزاق به نیازمندان منطقه بیمه، گرمدره، مرتضی‌گرد، اسلامشهر و ... توزیع کرد.

 

توزیع غذا میان کارتن‌خواب‌های شوش

وی با اشاره به طبخ و توزیع غذای گرم در شب‌های ماه رمضان افزود: در سه شب وفات حضرت ام‌المومنین خدیجه کبری (س)، میلاد امام حسن مجتبی (ع) و شهادت امیرالمومنین (ع) با کمک مرکز نیکوکاری مسجد الله، در مجموع ۳۰۰ پرس غذای گرم طبخ و برای وعده سحر و افطار میان نیازمندان مناطق گرمدره، کارتن‌خواب‌های باغ آذری شوش و کارگران شهرداری بیمه توزیع کردیم.

توزیع ۱۰۰ کیسه آرد میان نیازمندان سیستان

نجفیان تصریح کرد: در شب ضربت خوردن امیرالمومنین (ع) در شب نوزدهم ماه رمضان ۱۰۰ کیسه ۵۰ کیلیویی آرد در مناطق محروم سیستان و بلوچستان با کمک کمیته امداد امام خمینی (ره) زاهدان توزیع شد.

ختم روزانه ۵ هزار صلوات در روزهای ماه رمضان

مسئول فرهنگی مسجد الله در غرب تهران در ایام ماه رمضان درهای مسجد برای اقامه نماز فرادا باز بود، گفت: طرح همخوانی قرآن کریم به صورت مجازی در این ماه برگزار شد که حدود ۲۰ نفر مستمر در آن شرکت داشتند و ختم صلوات نیز به صورت روزانه دنبال شد که در هر روز متوسط ۵ هزار صلوات هدیه به ساحت اهل بیت (ع)، شهدا و مدافعان سلامت ختم شود.

وی با اشاره به برگزاری مسابقات فرهنگی در این ماه گفت: مسابقه نقاشی با موضوع ماه رمضان به صورت مجازی برای دو رده سنی ۵ تا ۷ سال و ۷ تا ۱۰ سال برگزار شد که در روزهای آتی کانال تلگرام مسجد برای رای گیری آثار برگزیدگان اقدام خواهد تا در نهایت به ۳ نفر هدایایی اهدا شود. همچنین هرروز مسابقه معمای قرآنی نیز برگزار شد که جواب این معما بعد از نماز مغرب منتشر می شد که بناست بعد از این ماه به سه نفر اولی که بیشترین امتیاز را کسب کرده‌اند، هدایایی اهدا شود.

شرکت یک لندنی در مسابقه قرآنی مسجد الله

نجفیان با اشاره به برگزاری مسابقه معارف قرآنی، احکامی و علوی به صورت مجازی گفت: این مسابقه با استقبال بسیاری مواجه شده است که حتی شرکت کننده‌ای از لندن انگلیس و دیگرشهرهای کشور همانند قم، قزوین، گیلان و مازندارن داشته است. تاکنون ۶۷۰ نفر در این مسابقه شرکت کرده‌اند و به نفر اول یک میلیون تومان جایزه نقدی اهدا خواهد شد.

مسئول فرهنگی مسجد الله در غرب تهران تصریح کرد: روز میلاد امام حسن (ع) با همکاری کانون فرهنگی هنری مساجد تهران جشن خیابانی در دو منطقه غرب تهران برگزار شد.

توزیع کارت هدیه میان نیازمندان

وی افزود: ۲۷ کارت هدیه ۲۰۰ هزار تومانی نیز بنا داریم تهیه کنیم تا میان نیازمندان منطقه مرتضی گرد اسلامشهر و جاده امام رضا (ع) توزیع کنیم.

توزیع ۱۵ میلیون قرص نان رایگان میان نیازمندان

نجفیان در پایان خاطرنشان کرد: یکی از طرح‌هایی که این مسجد برای کمک به نیازمندان در منطقه جنوب غرب تهران اجرایی کرد، طرح اهدای نان رایگان با عنوان «آقا حساب کرده» بود که برای این طرح بیش از ۱۵ میلیون تومان کمک‌رسانی شد و در قالب نان رایگان میان مردم توزیع شد.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین