عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۱۲۳۱۵
تاریخ انتشار : ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۱
حجت الاسلام سلیمانی فرد گفت: در سومین مرحله رزمایش مواسات و همدلی، اداره اوقاف و امور خیریه استان گلستان ۲۵۰۰ بسته معیشتی و همچنین ۵۰ هزار بسته غذایی گرم در قالب طرح اطعام مهدوی بین نیازمندان و اقشار آسیب دیده توزیع کرد.

عقیق:حجت الاسلام «روح الله سلیمانی فرد»  از سومین مرحله توزیع کمک مومنانه از سوی اوقاف و امور خیریه استان خبر داد و اظهار کرد: توزیع این بسته های معیشتی با توجه به فرامین مقام معظم رهبری در راستای کمک مومنانه و مواسات و در قالب رزمایش «مواسات و همدلی» توسط اصحاب وقف، خیرین و بقاع متبرکه انجام شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گلستان ادامه داد: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده به همت واقفان و خیرین تا پایان ماه مبارک رمضان ۱۵ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان و اقشار آسیب دیده استان توزیع خواهد شد.
حجت الاسلام سلیمانی فرد یادآور شد: این بسته ها شامل مواد غذایی و همچنین بن مواد پروتئینی و گوشت مرغ است و در مرحله سوم توزیع دو هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی در دستور کار قرار گرفت.
وی گفت: همچنین در قالب طرح اطعام مهدوی غذای گرم و نان گرم در بین اقشار آسیب دیده و نیازمندان استان توزیع شده است که این طرح با محوریت امامزاده عبدالله (علیه السلام) گرگان، یحیی بن زید (علیه السلام) و سایر اماکن مقدسه صورت گرفت.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گلستان تاکید کرد: در قالب اطعام مهدوی بیش از ۵۰ هزار بسته غذای گرم تقدیم اقشار آسیب دیده و نیازمند شده است.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین