عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۱۲۳۱۰
تاریخ انتشار : ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۵
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ری با بیان اینکه نماز عید فطر در حرم عبدالعظیم حسنی(ع) برگزار نمی‌شود، گفت: نماز عید سعید فطر با حفظ فاصله اجتماعی و رعایت پروتکل‌های بهداشتی، در ۲۲۰ مسجد شهرستان ری برگزار می‌شود.

عقیق:حجت الاسلام علی کنگرلو رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ری با بیان اینکه با توجه به شرایط کنونی و پیشگیری از شیوع ویروس کرونانماز عید فطر در حرم عبدالعظیم حسنی(ع) برگزار نمی‌شود، اظهار کرد: نماز عید سعید فطر امسال  در ۲۲۰ مسجد شهرستان برگزار می‌شود و توصیه می‌کنیم، نمازگزاران تا جای ممکن از فضای باز مساجد برای برگزاری نماز استفاده کرده و نکات بهداشتی را برای حفظ سلامت خود و دیگران رعایت کنند.

وی افزود: رعایت فاصله اجتماعی و استفاده از ماسک و دستکش و اقامه نماز در حداقل زمان ممکن از اقدامات پیش بینی شده برای برگزاری این مراسم به شمار می‌رود تا نمازگران با آرامش خاطر و بدون دغدغه به این فریضه دینی بپردازند.

کنگرلو با تاکید بر اینکه نمازگزاران در روز عید فطر از پخش نذورات در بین افراد خودداری کنند، خاطر نشان کرد: نمازگزاران در هنگام اقامه نماز به دلیل رعایت پروتکل‌های بهداشتی از مُهر و وسایل شخصی مورد نیاز خود استفاده کنند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ری تاکید کرد: نمازگزاران از ماسک و دستکش استفاده و از نزدیک شدن به یکدیگر خودداری کنند تا سلامت خود و دیگران را به مخاطره نیندازند.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین