عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۱۲۳۰۵
تاریخ انتشار : ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۷
بسیج مداحان:
سازمان بسیج مداحان به مناسبت فرارسیدن روز جهانی قدس بیانیه‌ای صادر و از مردم دعوت کرد، ضمن تجدید عهد و پیمان با آرمان‌های امام خمینی (ره) و با پیروی از منویات رهبری در این روز موجب دلگرمی و قوت قلب مبارزان فلسطینی باشند.

عقیق:سازمان بسیج مداحان و مدیران هیأت‌های مذهبی کشور به مناسبت فرارسیدن روز جهانی قدس بیانیه‌ای صادر کرد. متن این بیانیه به شرح زیر است:

قدس مسئله اول جهان اسلام و قبله اول مسلمین است، میراث گران‌بهای بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی(ره) که بیانگر اعتقاد و پایبندی‌اش به اندیشه وحدت، انسجام اسلامی و انقلابی‌گری در مقابل زورگویان و قلدران جهانی است.

قدس عزیز از سال ۱۹۴۸ آغشته به ویروس کرونای صهیونیستی شده و همه املاک و اموال مسلمانان تحت آماج رژیم غاصب به تاراج رفته و این تجاوزات ظالمانه‌ تا امروز ادامه دارد؛ تا جایی که اشغال بیت‌المقدس و آواره شدن هزاران مسلمان فلسطینی مظلوم و بی‌دفاع، جزو اولین و مهم‌ترین مسائل دنیای اسلام است. 

روز جهانی قدس روز فریاد رهایی فلسطین از چنگال صهیونیست‌های غارتگر، روز مقابله مستضعفین با مستکبرین و مبارزه با غده سرطانی بشریت، اسرائیل غاصب است که با سلطه و غصب، سایه شوم خود را بیش از ۷۰ سال بر سر مسلمانان منطقه افکنده است.

رژیم جعلی و غاصب اسرائیل به مثابه خانه عنکبوتی، روز به روز ناامن‌تر و رو به زوال و نیستی می‌رود و به فرموده وعده صادق رهبر معظم انقلاب، امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) اسرائیل۲۵ سال آینده را هرگز نخواهد دید و نابودی آن حتمی است.

جامعه ستایشگران مذهبی معتقدند امسال اهمیت گرامیداشت روز قدس بیشتر از همیشه است، چرا که ویروس کرونا و عدم برگزاری مراسم برائت از صهیونیست‌ها در برخی از کشورها، خوشحالی صهیونیست‌ها را بدنبال داشته است؛ البته که این خوشحالی چندان پایدار نبوده و مسلمانان جهان اسلام قدرتمندانه‌تر از سال‌های قبل به یاری مردم مقاوم و مظلوم فلسطین خواهند شتافت و انزجار خود را از این رژیم جعلی ابراز خواهند کرد.

صهیونیست‎‌های غاصب بدانند مسلمانان جهان تحت هر شرایطی از حقوق به‌حق ملت فلسطین حمایت می‌کنند و عبارات مضحکی از قبیل معامله قرن و انتقال پایتخت رژیم جعلی به بیت المقدس و خیانت حکام مرتجع عرب برخی از سردمداران کشورهای اسلامی منطقه هیچ گونه خللی در عزم انقلابی مسلمانان در بیرون راندن و نابودی رژیم کودک‌کش و غاصب از منطقه ایجاد نخواهد کرد.

جامعه ستایشگران مذهبی در آستانه روز جهانی قدس از همه ذاکران و شاعران و خصوصاً آحاد مردم خداجوی و روزه‌دار دعوت می‌نماید تا یک بار دیگر ضمن تجدید عهد و پیمان با آرمان‌های بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و با پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای(مدظله العالی) در روز جمعه آخر ماه مبارک با عزمی راسخ موجب دلگرمی و قوت قلب مبارزان فلسطینی باشند.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین