عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۱۱۷۷۵
تاریخ انتشار : ۲۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۴
حاج محمد کمیل:
محمد کمیل گفت: هیأت مکتب المهدی(عج) هرساله باتوجه به هم‌نامی این هیأت با نام امام زمان(عج)، بزرگترین جلسه خود را برای میلاد ایشان برگزار می‌کرد اما امسال خدمت به مردم را باتوجه به شیوع ویروس کرونا جایگزین آن کرده است.

عقیق:محمد کمیل مداح اهل بیت(ع) در گفت‌وگویی اظهارداشت: امسال نیمه شعبان در هیأت‌های مذهبی حال‌وهوای دیگری باتوجه به شیوع ویروس کرونا وجود دارد و اگرچه جلسات مذهبی تعطیل و لغو شده است اما هیأتی‌ها قوی‌تر از گذشته در حال تلاش و فعالیت هستند.

تلاش روزانه هیأتی‌ها برای خدمت‌رسانی به مردم

وی افزود: در سال‌های گذشته شاید هیأت‌های مذهبی تنها در طول ماه شعبان ۵ جلسه برگزار می‌کردند اما این روزها به‌صورت متوسط روزانه هیأتی‌ها، ۵ ساعت مشغول خدمت‌رسانی و فعالیت‌های جهادی اعم از ضدعفونی سطوح و معابر، تولید ماسک و شیلد، تهیه بسته‌های بهداشتی، تهیه بسته‌های ارزاق، پخت غذای گرم و ... هستند و گویی شبیه عقده‌ای شده است که اگر نمی‌توانیم کاری کنیم، آن کارهایی که امکان انجام داریم را با بیشترین قدرت و توان اجرایی کنیم.

بزرگترین جشن سالانه هیأت مکتب‌المهدی(عج)

کمیل تصریح کرد: هیأت مکتب المهدی(عج) هرساله باتوجه به اینکه نام این هیأت مزین به نام امام زمان(عج) است، بزرگترین و پرشورترین جلسه خود را در طول سال برای میلاد امام زمان (عج) برگزار می‌کرد که سال گذشته جلسه احیای نیمه شعبان ما با حضور بیش از ۴ هزار نفر برگزار شد و برای مراسم امسال حدود یک سال برنامه‌ریزی کرده بودیم.

توزیع ۳ هزار بسته اقلام بهداشتی میان مردم

این مداح اهل بیت(ع) تصریح کرد: باتوجه به شیوع ویروس کرونا و لغو جلسات مذهبی تصمیم گرفتیم توان و تلاش خود را در این روز صرف خدمت‌رسانی به مردم کنیم، در این راستا ۳ هزار بسته اقلام بهداشتی شامل مواد ضدعفونی کننده، ماسک، دستکش و اقلام فرهنگی مانند توصیه‌های کرونایی، دعای فرج، توسل به حضرت صاحب‌الزمان(عج) و شکلات‌های بسته بندی شده تهیه کردیم و از ساعت ۱۹ روز چهارشنبه ۲۰ فروردین ماه مصادف با شب نیمه شعبان در مقابل حسینیه شهید همت در میدان شهدا میان مردم توزیع کردیم. همچنین برنامه نورافشانی نیز در کنار این برنامه اجرایی شد.

تهیه ۷۰ هزار بسته غذایی برای نیازمندان به مناسبت ماه رمضان

وی گفت: دومین برنامه قرارگاه جهادی هیأت مکتب‌المهدی(عج) در این ایام، تهیه ۷۰ هزار بسته غذایی برای خانواده‌های مستمند و نیازمند است که این خانواده‌ها از بانک اطلاعاتی قرارگاه جهادی امام رضا(ع) در منطقه ۱۲ و ۱۳ و اطراف انتخاب شده است که به مناسبت فرارسیدن ماه رمضان به دست آنان خواهد رسید.

کمیل ادامه داد: این بسته‌ها برای حفظ کرامت این خانواده‌ها، از طریق پست برای آنان ارسال خواهد شد.

نوکری برای اهل بیت(ع) تعطیلی بردار نیست!

این مداح اهل بیت(ع) افزود: هیأتی‌ها نشان دادند اگر هر اتفاقی نیز در کشور رخ داد، نوکری برای اهل بیت(ع) تعطیل نخواهد شد و اگر امروز با شیوع ویروس کرونا برگزاری جلسات لغو شده است، در حوزه خدمت‌رسانی به مردم با هدف کسب رضایت اهل بیت(ع) در حال خدمت هستند.

هیأتی‌ها بعد از کادر درمانی سربلندترین افراد این روزها

وی افزود: این بلا و فتنه امروز همبستگی و وحدت بی‌نظیری را میان گروه‌های جهادی ایجاد کرد که با قدرت و نیروی بسیار در حوزه خدمات اجتماعی وارد شوند و امروز می‌توان گفت بعد از جهادگران عرصه سلامت، گروه‌های جهادی و هیأتی‌ها سربلندترین افراد در مقابله با ویروس کرونا هستند که بدون هیچ چشم‌داشت و مزدی حتی سرمایه و پس‌انداز خود را هم برای خدمت‌رسانی به مردم پای کار آوردند تا بتوانند رضایت امام زمان(عج) را کشب کنند.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین