عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۱۱۷۵۹
تاریخ انتشار : ۱۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۴
تهیه کننده برنامه تلویزیونی روایت هیأت خبرداد؛
تهیه کننده برنامه تلویزیونی روایت هیأت گفت: ویژه برنامه روایت هیأت همزمان با شب نیمه شعبان از شبکه افق سیما به طور زنده پخش می‌شود.

عقیق:حجت الاسلام والمسلمین علیرضا ربانی منش در گفت و گویی ضمن اعلام خبر فوق، اظهار کرد: مراسم احیای شب نیمه شعبان هر ساله با حضور گسترده مردم و خیل عظیم عاشقان حضرت حجت(عج) در مسجد مقدس جمکران برگزار می‌شد ولی امسال بدلیل شیوع ویروس منحوس کرونا و اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی این توفیق از ما گرفته شده است.

ویژه برنامه روایت هیأت در شب نیمه شعبان
وی از فضیلت‌های احیا در این شب یاد کرد و گفت: به همین منظور با پیگیری‌های انجام شده مقرر شد این مراسم را از طریق رسانه و گیرنده‌های سیما به طور زنده از ساعت 24 الی 6 صبح از شبکه افق سیما تحت عنوان ویژه برنامه روایت هیأت داشته باشیم.
تهیه کننده برنامه تلویزیونی روایت هیأت با اشاره به بخش‌های مختلف این برنامه، عنوان کرد: تلاش کردیم از ظرفیت گسترده مدیحه‌سرایان اهل بیت(ع) استفاده کنیم و در این راستا بخش دعای کمیل توسط محمد حسین پویانفر و بخش مناجات شعبانیه توسط مهدی سلحشور و مهدی رسولی را خواهیم داشت.
وی افزود: در بخش منبر و معارف نیز از حضور حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا عابدینی و حجت الاسلام والمسلمین حمیدرضا مهدوی ارفع اساتید برجسته حوزه علمیه و دانشگاه بهره‌مند خواهیم شد.
حجت الاسلام المسلمین ربانی منش ادامه داد: سید محمد جواد شرافت و شهرام شکیبا دو مجری اصلی این ویژه برنامه خواهند بود و در بخش‌هایی نیز نادر طالب‌زاده با ما همراه خواهد شد.
وی هدف اصلی از تهیه این ویژه برنامه را مورد توجه قرار داد و خاطرنشان کرد: هدف اصلی از این اقدام زنده نگه‌داشتن سنت نیکوی احیای شب نیمه شعبان و ایجاد بستر مناسب برای افرادی که باتوجه به شرایط کنونی خواهان احیای این شب در منازل خود و از طریق شبکه‌های سیما هستند، است.
تهیه کننده برنامه تلویزیونی روایت هیأت اضافه کرد: در این شب برنامه‌های شاد و مختلفی از سایر شبکه‌های سیما پخش می‌شود ولی آن چیزی که اهل بیت(ع) به ما سفارش کردند و مورد عنایت ایشان قرار خواهد گرفت احیای این شب است بنابراین پویش احیاء خانوادگی در این شب بسیار مهم را برنامه‌یزی کردیم و تهیه این برنامه در جهت کمک به این پویش را رسالت خود دانستیم.
وی در پایان یادآور شد: همراهان گرامی برنامه نیز می‌توانند از احیاء خانوادگی خود در منازل برای برنامه عکس و فیلم ارسال کنند و به جریان‌سازی آن کمک نمایند.
ایشان ضمن اشاره به ارتباط هیآت مذهبی با برنامه خاطرنشان کرد: آدرس برنامه در شبکه‌های اجتماعی @revayateheyat می‌باشد که مخاطبین عزیز می‌توانند از این طریق سوژه‌های خود را ارسال و همچنین نظرات خود را به برنامه اعلام کنند.
لازم به ذکر است که فصل دوم روایت هیأت از فروردین امسال پنج‌شنبه و جمعه هر هفته ساعت 19 از شبکه افق سیما پخش می‌شود.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین