عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۱۱۶۲۷
تاریخ انتشار : ۲۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۱
خیریه میثاق وابسته به میثم مطیعی مداح اهل بیت (ع) برای کمک به خانواده‌های نیازمند شهرهای مختلف در زمینه مبارزه با کرونا بنا دارد، بسته‌های اقلام بهداشتی به آنها اهدا کند.

عقیق:محمد مهدی مستوفی مسئول خیریه میثاق وابسته به میثم مطیعی مداح اهل بیت (ع) در گفت‌وگویی اظهار داشت: در ایام که بخش اعظمی از کشور درگیر مبارزه با ویروس کروناست، خانواده‌های بسیاری در آذربایجان غربی و شهرستان خوی دچار آسیب شدند که این خیریه تلاش کرد با جمع‌آوری کمک‌های مردمی بسته ارزاق برای این خانواده‌ها ارسال کند.

 

وی افزود: در مجموع در این راستا بیش از ۲۰ میلیون‌ تومان کمک‌رسانی شد که ۱۵۰ بسته ارزاق شامل؛ رب گوجه فرنگی، سویا، چای، ماکارانی، روغن، کنسرو لوبیا و ... تهیه شد و برای این خانواده‌ها ارسال خواهد شد.

 

مستوفی تصریح کرد: بخش دیگری از ظرفیت این خیریه در حوزه مبارزه با کرونا، برنامه‌ریزی شده است که در این راستا بنا داریم برای خانواده‌های محروم و نیازمند کشور در نقاط مختلف که تحت پوشش خیریه هستند و همچنین بخشی از کودکان کار اقلام بهداشتی شامل ماسک، مواد ضدعفونی‌کننده و دستکش تهیه کنیم زیرا این افراد باتوجه به اینکه حتی توان تأمین مایحتاج اولیه زندگی خود را ندارند، در مسیر مبارزه با این ویروس آسیب‌پذیرتر هستند.

 

مسئول خیریه میثاق گفت: هر میزان کمک‌های مردمی در این زمینه بیشتر باشد می‌توانیم با عنایت الهی خانواده‌های بیشتری را تحت پوشش قرار دهیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: پایگاه اصلی خیریه میثاق در امامزاده قاضی‌الصابر (ع) واقع است و اخیراً نیز حاج میثم مطیعی مداح اهل بیت (ع) برای مشارکت مردم در این طرح دعوتی را داشته‌اند.

فیلم فراخوان میثم مطیعی برای مشارکت در این طرح را اینجا ببینید:

تعداد بازدید : 48

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین