عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۱۱۶۲۰
تاریخ انتشار : ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۶
ارزانی از آغاز پویش ختم حدیث کساء برای رفع مشکلات موجود و شفای بیماران کرونایی خبر داد و اظهار کرد: در پی شیوع بیماری کرونا در کشور و جهان، پویش ختم حدیث کساء توسط کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در فضای مجازی راه‌اندازی شده است.

عقیق:حجت‌الاسلام امیر ارزانی مشاور رئیس و مدیرکل هماهنگی امور ستادی، روابط عمومی و بین الملل ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور، با ابراز تأسف از درگذشت تعدادی از هموطنان‌مان به واسطه ابتلا به ویروس کووید ۱۹ از تلاش شبانه‌روزی مدافعان سلامت قدردانی کرد و گفت: همه ما در مقابله با این بحران به نوبه خود سهم داریم و باید با بهره‌گیری از تمام توان و ظرفیتی که در اختیار داریم، برای نجات جان هموطنان‌مان، کنترل و ریشه کن کردن این بیماری تلاش کنیم.

ارزانی، از آغاز پویش ختم حدیث کساء برای رفع مشکلات موجود و شفای بیماران کرونایی خبر داد و اظهار کرد: ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور، در پی شیوع بیماری کرونا در کشور و جهان، پویش ختم حدیث کساء را برای دوری بلا و شفای مردم بیمار در فضای مجازی به راه انداخته است.

وی ابراز کرد: بزرگان دین ما بر قرائت این حدیث شریف تأکید فراوان داشته‌اند. حضرت آیت‌الله بهجت (قدس سره) نیز توجه ویژه‌ای بر قرائت جمعی حدیث کساء برای رفع گرفتاری‌ها و شفای بیماران داشتند.

مدیرکل هماهنگی امور ستادی، روابط عمومی و بین الملل ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور، با بیان اینکه این حدیث شریف روایتی از پنج تن آل عبا، حضرت فاطمه و پدرش و شوهرش و فرزندانش(سلام الله علیهم اجمعین) است، اذعان کرد: کاربران فضای مجازی، اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد و عموم مردم ایران اسلامی می‌توانند در این پویش به آدرس https://bachehayemasjed.ir/37  شرکت کرده و به میزان دلخواه، تقبل قرائت حدیث کساء نمایند.

مشاور رئیس و مدیرکل هماهنگی امور ستادی، روابط عمومی و بین الملل ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور، در پایان از ثبت بیش از ۱۷۰ گزارش از اقدامات پیشگیرانه در سامانه بچه های مسجد خبرداد و گفت: اختصاص یک دوره اختصاصی ویژه آموزش پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، تولید موشن گرافی در خصوص آشنایی با تاریخچه و عملکرد این ویروس، درج سئوالات و پاسخ های شایع و متدوال در خصوص این بیماری، تهیه و درج محتوای متنی توصیه و مشاوره به اقشار و اماکن مختلف به تفکیک، از دیگر اقدامات صورت گرفته در بستر زیست بوم مجازی بچه های مسجد به نشانی  https://bachehayemasjed.ir/  است.

 

منبع:فارس


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین