عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۱۱۶۱۸
تاریخ انتشار : ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۱
کربلایی محمدحسین پویانفر:
مداح اهل بیت گفت: از مسؤولان دعوت می‌کنم به میدان بیایند و فرماندهی کنند، ما هم سرباز آن‌ها هستیم. اگر بنا باشد از این میدان عبور کنیم نیازمند فرمانده هستیم تا مشکلات حل شود البته با هفته‌ای یک بار جلسه برگزار کردن، مشکل حل نخواهد شد.

عقیق:محمدحسین پویانفر مداح اهل بیت(ع) عصر روز گذشته جمعه ۲۳ اسفندماه با حضور در برنامه تلویزیونی به توان ما شبکه سوم سیما ضمن تشکر از تلاش‌های کادر درمانی بیمارستان‌ها برای مقابله با بیماری کرونا اظهارداشت جوانانی امروز بدون سر و صدا و خودجوش در تهران شب‌ها به ضدعفونی معابر و سطوح عمومی مشغول هستند و بخشی از آن‌ها، لباس برای پزشکان و پرستاران فراهم می‌کنند و یا طلبه‌هایی که خبری از آن‌ها در رسانه‌ها نیست اما جان خود را برکف دست گرفته‌اند و بدن‌های فوت شدگان را تغسیل می‌دهند.

 

وی افزود: حاج قاسم سلیمانی می‌گفت مشکلات همیشه یک فرصت است. امروز باید به این بیماری کرونا از زاویه فرصت نگاه کرد. گرفتاری مردم می‌تواند فرصتی باشد تا دست به دست هم دهیم از این مشکل عبور کرد.

پویانفر با اشاره به اینکه روح توسل در وجود همگی ماست و زمانی که مشکلات ایجاد می‌شود، انسان‌ها بیشتر متوسل می‌شوند، تصریح کرد: یاد خدا برای ما همیشه آرامش است، شاید اماکن مذهبی و جلسات هیأت‌های بزرگ تعطیل است اما خلوت‌های مردم به خصوص در این ماه رجب بیشتر است.

این مداح اهل بیت(ع) با بیان اینکه در ابتدای سال ۹۸ سیل آمد، مردم پای کار آمدند و در این بیماری نیز قطعا بازهم پای کار خواهند آمد، گفت: از مسئولین هم درخواست دارم از این فرصت خدمت استفاده کنند. من به این دولت رأی ندادم، خوشحالم به این دولت رأی ندادم اما مسئول دولت امروز رئیس جمهور من هم هست. دعوت می‌کنم به میدان بیایند و فرماندهی کنند، ما هم سرباز آن‌ها هستیم و هرکاری بتوانیم انجام می‌دهیم. اگر بنا باشد از این میدان عبور کنیم نیازمند فرمانده هستیم تا مشکلات حل شود البته با هفته‌ای یکبار جلسه برگزار کردن، مشکل حل نخواهد شد.

فیلم کامل سخنان این مداح اهل بیت(ع) در این برنامه را اینجا ببینید:

تعداد بازدید : 37

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین