عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۱۱۵۹۰
تاریخ انتشار : ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۶
حاج سید مهدی میرداماد در گفت و گو با عقیق:
همیشه در جلسات و هیئت ها این ما مداحان بودیم که از مستمعین توقع همراهی و جواب دادن و غیره داشتیم ، حالا در چنین شرایطی وقتی سلامت آنها در معرض خطر قرار گرفته است نوبت ماست که پای مستمع بمانیم و از طریق همین فضای مجازی ما به خانه های آنها برویم.

عقیق: ماه رجب از نیمه گذشت و اکثر هیئت ها در مناسبت های بزرگی مثل میلاد امیرالمومنین (ع) ، اعتکاف و شهادت حضرت زینب (س) یا تعطیل شدند و یا به صورت مجازی و بدون حضور مستمع برگزار شد.

در این روز های سخت و تلخ ، عقیق تلاش کرد به نوبه خود قدمی در راستای نقش رسانه ای خود بردارد و با راه اندازی پویش قرار عاشقی در هیئت مجازی ارتباط قلبی محبین اهل بیت (ع) را جلسات توسل و ذکر برقرار کند.

در قالب این پویش تعدادی از جلسات توسل با مداحی مداحانی مانند حاج مهدی رسولی ، حاج میثم مطیعی ، کربلایی نریمان پناهی و کربلایی سید رضا نریمانی به صورت زنده از صفحه اینستاگرام عقیق پخش شد و مورد استقبال مخاطبین قرار گرفت.

سید مهدی میرداماد نیز از مداحانی بود که در شام ولادت حضرت علی(ع) میهمان حسینیه عقیق شد تا ساعتی به صورت مجازی میهمان محبین اهل بیت (ع) باشد.

در حاشیه این برنامه دقایقی هم با این مداح اهل بیت(ع) به گپ و گفت پرداختیم. 

حاج سید مهدی میرداماد در این گفت و گو بابیان اینکه باید این روزها کمی با خودمان خلوت کنیم که چرا دچار چنین شرایطی شدیم گفت : همیشه در جلسات و هیئت ها این ما مداحان بودیم که از مستمعین توقع همراهی و جواب دادن و غیره داشتیم ، حالا در چنین شرایطی وقتی سلامت آنها در معرض خطر قرار گرفته است نوبت ماست که پای مستمع بمانیم و از طریق همین فضای مجازی ما به خانه های آنها برویم.

مشروح گفت و گو با این مداح اهل بیت(ع) را ببینید:

 

تعداد بازدید : 81

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین