عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۱۱۱۲۶
تاریخ انتشار : ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۷:۲۸
مجموعه حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله مصباح یزدی در پی انتشار برخی مطالب خلاف واقع و انتساب آن به آیت الله مصباح یزدی، بیانیه‌ای صادر کرد.

عقیق:در پی انتشار برخی مطالب خلاف واقع و انتساب آن به حضرت آیت الله مصباح یزدی، مجموعه حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله مصباح یزدی بیانیه‌ای صادر کرده است که متن آن بدین شرح است:

بسمه تعالی

در ایامی که به انتخابات مهم خبرگان و مجلس شورای اسلامی نزدیک می‌شویم، برخی افراد در خبرگزاری‌ها، سایت‌ها و رسانه‌های اجتماعی یا در صداوسیمای جمهوری اسلامی با انگیزه‌های گوناگون مطالبی کذب را از قول حضرت آیت الله مصباح یزدی نقل می‌کنند یا خاطراتی را در رابطه با نظرات بزرگان درباره انقلاب اسلامی و حضرت امام (ره) به ایشان نسبت می‌دهند که صحت ندارد.

بدین وسیله به اطلاع مردم شریف ایران می‌رساند تنها اخبار و اطلاعاتی مورد تأیید و قابل استناد به آیت الله مصباح یزدی است که از طریق سایت رسمی معظم له به نشانی WWW.MESBAHYAZDI.IR و آیدی @mesbahyazdi_ir در رسانه‌های اجتماعی در اختیار قرار می‌گیرد.

از همه افراد و مراکز اطلاع رسانی انتظار می‌رود در نقل اقوال، اخبار و خاطرات، رعایت امانت کامل را بنمایند. بدیهی است دفتر معظم له حق پیگیری قضایی افترازنندگان را برای خود محفوظ می‌دارد.

 

منبع:حوزه


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین