عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۱۱۱۱۷
تاریخ انتشار : ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۷:۱۴
امام جمعه موقت تهران گفت: با جان گرفتن جبهه مقاومت معامله قرن و جنایت قرن زنده متولد نخواهد شد.

عقیق:آیت‌الله سید احمد خاتمی عضو مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه موقت تهران شامگاه دیروز در مراسم محوری گرامیداشت دهه فجر این شهرستان اظهار داشت: برکت خون سردار سلیمانی مصوبه مجلس عراق را در پی داشت و مجلس شورای اسلامی کشورمان نیز در یک طرح سه فوریتی، پنتاگون را سازمان تروریستی اعلام کرد. 

وی با اشاره به سیلی سخت ایران به آمریکا در پی ترور شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: برای اولین بار بعد از جنگ جهانی دوم یک کشور به پایگاه کشوری که اسم خود را ابرقدرت گذاشته، حمله کرد و شوک بزرگی بر آن‌ها وارد شد.

خاتمی افزود: ترامپژ دروغگوی قرن، گفت کسی کشته نشده و امروز می‌گویند ۶۰ نفر ضربه مغزی شده‌اند و کار کمی نبود که خانه آمریکا را در عراق بزنیم و آن‌ها هیچ غلطی نکنند. 

امام جمعه موقت تهران بیان کرد: امروز حاج قاسم برای ما به عنوان یک خط و جریان است و راجع به شهید سردار سلیمانی مطالب زیادی شنیده‌اید و بهترین مطالب را هم رهبری فرمودند. 

آیت‌الله خاتمی گفت: حاج قاسم نه تنها در عرصه نظامی بلکه در عرصه سیاسی نیز غوغا بود و حتی پوتین به استقبال او آمد و پس از ماجرای داعش، آیت‌الله سیستانی گفته بود که پیش روی ما جریاناتی سخت‌تر از داعش است که یکی از آن جریانات قصه تجزیه کردستان عراق بود و استکبار می‌خواست با تجزیه کردستان بزرگریال اسرائیل دیگری در قلب خاورمیانه تشکیل دهد.

وی ادامه داد: سردار سلیمانی در کم‌تر از ۲۴ ساعت توطئه کردستان را خنثی کرد و از بین برد و تمام نقشه‌های آمریکا را در منطقه با تدبیر نقش برآب کرد؛ آن‌ها گفته بودند اخراج داعش از موصل ۳۰ سال طول می‌کشد و با تدبیر سردار دل‌ها ۳ سال بیشتر طول نکشید.

عضو مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: رهبری فرمودند که حاج قاسم جناحی نبود ولی انقلابی بود و بر سر اصول انقلاب با هیچ کس تعارفی نداشت و سردار سلیمانی تبدیل به شهید بین‌المللی اسلام شد.

خطیب جمعه تهران گفت: راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال ادامه بدرقه سردار شهید سلیمانی است و خون پاک به ناحق ریخته حاج قاسم راهپیمایی ۲۲ بهمن را عاشورایی خواهد کرد، از سوی دیگر 10 روز پس از راهپیمایی امسال، انتخابات است که هر دو بسیار مهم است.

وی ادامه داد: در تمام این انتخابات‌ها ذکر ثابت ضد انقلاب، سرد برگزار کردن انتخابات بوده و سم‌پاشی ضدانقلاب خارج از کشور امسال در اوج خودش است، متاسفانه برخی‌ها با تریبون جمهوری اسلامی می‌گویند در انتخابات شرکت نمی‌کنیم و باید پرسید که آب در آسیاب چه کسی می‌ریزید.

آیت‌الله خاتمی گفت: باید بدانند که با عملکرد برخی، آمریکا و استکبار خوشحال می‌شوند، هیچ‌زمانی تا به امروز سابقه نداشته که افرادی در زمین دشمن بازی کنند و امروز اگر تائید و رد صلاحیتی بوده از سلایق مختلف است و ملاک هم قانون است.

عضو مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد: ادامه بدرقه حاج قاسم، ۲۲ بهمن و روز انتخابات است و روز انتخابات هر رای، رای آری به جمهوری اسلامی و بیعت با امام و ولایت است و به برکت خون سردار سلیمانی و شکوه ۲۲ بهمن، مردم انتخابات باشکوهی برگزار خواهند کرد.

آیت الله خاتمی گفت: هر کسی و هر مقداری که می‌تواند باید افراد را پای صندوق‌های رای بکشاند که هم حق و هم تکلیف است، حضورها نقش مهمی در حفظ نظام اسلامی دارد و باید افرادی شیفته خدمت و ضداستکبار را انتخاب کرد. 

وی ادامه داد: راهپیمایی امسال ویژگی‌ دیگری دارد که در ۴۰ سال گذشته سابقه نداشته و آن مصادف شدن با جنایت قرن است و باید در کنار معامله قرن، جنایت قرن نوشت و نتیجه آن هم تثبیت رژیم غاصب صهیونیستی است. 

امام جمعه موقت تهران بیان کرد: ۷۰ سال پیش فلسطین اشغال شد و این جنایت اشغال مجدد فلسطین است، اما به فضل خدا مقاومت جان گرفته است و مقاومت نخواهد گذاشت معامله قرن زنده متولد شود. 

وی گفت: مردم در راهپیمایی فردا با مشت‌های گره کرده جواب خواهند داد و مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکای امسال، ویژه خواهد بود.

عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: این بشارت را می‌دهم که فشارهای دشمن در شیب پایانی است و دشمن نیز از این فشارها بر علیه ملت ایران آسیب می‌بیند.

 

منبع:فارس


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین