عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۱۱۰۹۵
تاریخ انتشار : ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۶
حرم مطهر امام رضا (ع) در روز‌های باقی‌مانده از دهه مبارکه فجر برنامه‌های مختلف و متنوعی تدارک دیده که از امشب تا روز ۲۲ بهمن ادامه دارد.

عقیق:ویژه برنامه‌های ایام پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در حرم امام رضا (ع) طی روزهای شنبه تا سه‌شنبه ۱۹ تا ۲۲ بهمن‌ماه و همین‌طور مراسم گرامیداشت یوم‌الله ۲۲ بهمن‌ماه در این آستان مقدس اعلام شد.

این برنامه‌ها هرشب بعد از نماز مغرب و عشاء در رواق بزرگ امام خمینی رحمة الله علیه برگزار می‌شود و در آن حجج اسلام علیرضا پناهیان، مهدی شریعتی‌تبار، مهدی طائب و سیدحسین حسینی قمی به سخنرانی می‌پردازند.

مرثیه‌سرایی و مدح و ثنای اهل بیت (ع) از دیگر برنامه‌های این ایام است که توسط آقایان رضا قانع، سیدمهدی میرداماد و سیدحجت بحرالعلوم طباطبایی انجام می‌شود.

روز سه‌شنبه ۲۲ بهمن‌ماه برنامه راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن از ساعت ۸:۳۰ از میدان ۱۵ خرداد شهر مشهد آغاز و راهپیمایان به سمت حرم مطهر حرکت می‌کنند.

سخنرانی آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی رئیس قوه قضائیه از جمله‌های آیتم‌های مراسم این روز است که از ساعت ۱۰ صبح روز سه‌شنبه در صحن جامع رضوی آغاز می‌شود، همچنین در این مراسم سیدمهدی میرداماد برای حاضران مداحی می‌کند.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین