عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۱۰۹۸۲
تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۹
ویژه برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی از جمله جشن همراهی به همت آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) برای عموم زائران و مجاوران حرم مطهر در شبستان امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.

عقیق:به مناسبت فرا رسیدن دهه فجر انقلاب اسلامی ویژه برنامه‌های مختلفی از سوی آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) برای زائران و مجاوران حرم مطهر دنبال خواهد شد.

یکی از این برنامه‌ها برگزاری جشن‌های همراهی با محوریت گفت‌وگو مجریان با سخنرانان مطرح کشوری است که شعرخوانی شاعران آیینی، اجرای سرود، تواشیح و مسابقه، اهدای متبرکات آستان مقدس و قرعه‌کشی کمک هزینه مشهد مقدس و کربلا معلی را نیز به دنبال خواهد داشت.

از شنبه ۱۲ الی جمعه ۱۷ بهمن‌ماه در قالب جشن همراهی بعد از نماز مغرب و عشاء در شبستان امام خمینی(ره) به ترتیب حجج‌اسلام حسینی قمی، ماندگاری، فرحزاد، مؤمنی، رفیعی و اراکی حضور خواهند یافت.

یادواره شهدای انقلاب و تکریم مادران و همسران شهدا نیز جمعه ۱۸ بهمن‌ماه بعد از نماز عشاء با سخنرانی حجت الاسلام علیرضا پناهیان و مداحی سید رضا نریمانی برگزار می‌شود.

شنبه ۱۹ بهمن نیز بعد از نماز عشاء زائران و مجاوران حرم مطهر بانوی کرامت در شبستان امام خمینی(ره) از سخنرانی حجت‌الاسلام حسینی قمی و مداحی مهدی رسولی بهره‌مند خواهند شد.

همچنین یکشنبه ۲۰ بهمن‌ماه نیز بعد از نماز عشاء جشن همراهی با حضور حجت‌الاسلام ماندگاری، مداحی، شعرخوانی، اجرای سرود، تواشیح، مسابقه و اهدای متبرکات آستان مقدس دنبال خواهد شد.

بر اساس این گزارش، مراسم سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به همت آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) دوشنبه ۲۱ بهمن‌ماه بعد از نماز عشاء با سخنرانی حجت‌الاسلام عالی و مداحی میثم مطیعی در شبستان امام خمینی(ره) برگزار می‌شود و در شب سه شنبه ۲۲ بهمن‌ماه نیز بعد از نماز عشاء سخنرانی حجت الاسلام مؤمنی با موضوع‌های مرتبط با دهه فجر انقلاب اسلامی ارائه خواهد شد.

 

منبع:حوزه


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین