عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۱۰۹۷۱
تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۶
رئیس مرکز فعالیت‌های دینی شهرداری از برگزاری جشن‌های دهه فجر در ۵۹ مسجد شاخص تهران خبر داد.

عقیق:حجت‌الاسلام محمدجواد صادق‌زاده رئیس مرکز فعالیت‌های دینی شهرداری تهران اظهارداشت: آیین افتتاحیه سلسله برنامه‌های دهه فجر در مساجد شاخص تهران همزمان با چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با سخنرانی حجت‌الاسلام ابوترابی‌فرد امام جمعه موقت تهران و پیروز حناچی شهردار تهران، جمعه ۱۱ بهمن پس از اقامه نماز مغرب و عشاء در مسجد جامع نارمک آغاز می‌شود. 

وی افزود: از شب ۱۲ بهمن در ۵۹ مسجد شاخص پایتخت برنامه‌های دهه فجر انقلاب با هدف ایجاد انسجام و وحدت ملّی، بازتولید ارزش‌های انقلاب اسلامی و تقویت روحیه نشاط شهروندی برگزار می‌شود.

صادق‌زاده اضافه کرد: برای سخنرانی در این شب‌ها از واعظانی همچون حجج‌اسلام قرائتی رئیس ستاد اقامه نماز کشور، خاموشی رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه، نوری‌زاده رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد، نقویان، ادیب‌یزدی، عبدوس، اکرمی، غروی، بی‌‌آزار تهرانی و ... دعوت شده است.

رئیس مرکز فعالیت‌های دینی شهرداری تهران گفت: برگزاری این برنامه‌ها، با همکاری شهرداران مناطق ۲۲گانه پایتخت و ائمه جماعات و فعالان مساجد است و پس از پایان مراسم، مدیران شهری منطقه به همراه شهرداران نواحی و شورایاران در جهت حل مسائل و مشکلات محله و منطقه در خدمت عموم شهروندان نمازگزارند.

انتهای پیام/


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین