عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۱۰۸۰۷
تاریخ انتشار : ۰۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۸
فراخوان «روایت رستاخیز»، مجموعه‌ای از روایت‌های مردمی از روزهای تشییع و خاک‌سپاری سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و یارانش است که به همت بنیاد نهضت تبلیغات اسلامی منتشر می‌شود.

عقیق:«بنیاد نهضتِ سازمان تبلیغات اسلامی» بر آن است تا با جمع‌آوری روایت‌هایی مردمی از آئین تشییع و خاک‌سپاری باشکوه و دیگر برنامه‌های برگزار شده برای شهادت سردار شهید، سپهبد حاج‌قاسم سلیمانی، سردار شهید ابومهدی المهندس و یاران شهیدشان، این تجربۀ تاریخی را ثبت کند.

آنچه در این فراخوان مدّنظر است، تجربه، مشاهده و احساس برآمده از حضور در تشییع باشکوه سرداران شهید، برنامه‌های مرتبط با آن و حال‌وهوای شهر یا روستا و محله‌های مختلف است. مجموعۀ روایت‌های برگزیده، در قالب کتاب منتشر خواهد شد.

علاقه‌مندان به شرکت در این فراخوان، می‌توانند روایت خود را حداقل در ۱۰۰۰ و حداکثر در ۴۰۰۰ کلمه نوشته و در قالب فایل word به‌ همراه نام و شماره‌ تلفن خود، تا تاریخ ۱۲ بهمن‌ماه ۱۳۹۸ به نشانیِ @revayat_rastakhiz در پیام‌رسان‌های «ایتا»، «بله»، «سروش» و «تلگرام»، یا به رایانامۀ revayat.rastakhiz@gmail.com ارسال کنند.

علاقه‌مندان برای اطلاع از اخبار و جزئیات تکمیلی، می‌توانند شبکه‌های اجتماعی این فراخوان را با نشانیِ revayat_rastakhiz در اینستاگرام و نشانیِ revayatrastkhiz در توییتر نیز دنبال کنند.

 


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین