عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۱۰۶۳۶
تاریخ انتشار : ۲۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۹
دختر سردار سلیمانی:
زینب سلیمانی گفت: دنیا بداند روح حاج‌قاسم در دنیا دمیده شده و هزاران قاسم سلیمانی آماده حرکت به سمت کاخ سفید هستند.

عقیق:زینب سلیمانی، ظهر امروز در جمع نمازگزاران جمعه، در مصلای امام علی(ع) شهر کرمان، با تشکر از حماسه حسینی مردم در تشییع پیکر پدرش، اظهار داشت: به نوبه خود و خانواده‌ام به خانواده کسانی که در حادثه مراسم تشییع مصیبت دیده‌اند، تسلیت می‌گویم.

دختر سردار شهید سلیمانی با بیان اینکه شهادت حاج‌قاسم مصیبتی عظیم و جبران‌ناپذیر است، عنوان کرد: بیش از شهادت باید به اندیشه، منش و ولایتمداری ایشان نگاه کنیم، ایشان تمام جهاد و وظیفه خود را در راه ولایتمداری می‌دید و ماندن در راه ولایت و خط رهبری را به ما توصیه می‌کرد.

وی با اشاره به اینکه موجی که در دنیا به‌دنبال شهادت پدرم ایجاد شد به‌دلیل خدمات ارزشمند ایشان نبود، بیان کرد: دنیا فهمید که دغدغه سردار قاسم سلیمانی در هر شرایطی، حفظ وحدت و همبستگی مردم در سراسر دنیا بود.

زینب سلیمانی با تأکید بر اینکه آمریکا با ترور پدرم بزرگ‌ترین و احمقانه‌ترین حرکت را انجام داد، تصریح کرد: شهادت پدرم نه تنها موجب ضعف ایران اسلامی و جبهه مقاومت نشد، بلکه تمام آزادی‌خواهان و جوانان در دنیا بیدار و وحدت میان مردم بیشتر و بیشتر شد.

وی با بیان اینکه پدرم به‌شیشه عطری می‌ماند که رایحه خوشش با شکستن آن در سراسر دنیا پیچیده است، عنوان داشت: امروز من «زینب حاج‌قاسم» به شما می‌گویم داستان کربلا دوباره در عصر ما تکرار و علمدار محور مقاومت تکه‌تکه شد تا ولی امرش آسیب نبیند.

دختر سردار شهید سلیمانی با بیان اینکه علمدار رفت تا ایران و ایرانی بماند تا ناموس حفظ شود، تصریح کرد: با شهادت حاج‌قاسم حجت بر همگان تمام شد و شیطان بزرگ را به دنیا نشان داد.

وی با بیان اینکه به‌عنوان کوچک‌ترین فرزند حاج‌قاسم، قسم می‌خورم تا آخرین لحظه عمرم دست از ولایت برنخوهم داشت و با شیطان بزرگ رو در رو مبارزه می‌کنم، اظهار داشت: امروز با خون پدر شهیدم در میدان نبرد حریف می‌طلبم.

زینب سلیمانی خاطرنشان کرد: دنیا بداند روح حاج‌قاسم در دنیا دمیده شده و هزاران قاسم سلیمانی آماده حرکت به سمت کاخ سفید هستند و شما باید تا آخر عمر بتریسید و منتظر ما باشید و انتقام زمانی معنی می‌دهد که رژیم آمریکا، صهیونیست و آل سعود دیگر وجود نداشته باشند.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین