عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۱۰۱۶۴
تاریخ انتشار : ۲۳ آذر ۱۳۹۸ - ۰۰:۱۲
حاج یونس حبیبی مداح، نوحه‌خوان و جانباز شیمیایی دفاع مقدس، بعد از حدود ۱۸۰ روز از کما خارج شده و هوشیاری وی، به‌صورت سطحی بازگشته است، او هم‌اکنون با مساعدت بیمه‌ نیروهای مسلح، برای ادامه درمان به بیمارستان نورافشار منتقل شده است.

عقیق:حاج یونس حبیبی مداح، نوحه‌خوان و جانباز شیمیایی دفاع مقدس، ۵۲ سال دارد که ۷ بار در جبهه‌های جنوب دچار عوارض بمباران‌های شیمیایی دشمن شده، پس از سه بار سکته مغزی، حدود ۷۲ ساعت را در حالت کما به سر برد و حتی در بهمن‌ماه سال ۹۵ خبر درگذشت او در فضای مجازی منتشر شد؛ اما پس از ۳ روز از اغما خارج شد و به زندگی بازگشت.

 

اما این مداح اهل بیت(ع) مجدداً از ساعت سه‌ و نیم بامداد روز ۲۱ خردادماه به دلیل مشکلات تنفسی و کاهش سطح هوشیاری در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان ساسان بستری شد و به کما رفت و اخیراً بعد از ۱۸۰ روز، بخشی از هوشیاری خود را به دست آورده است.

مجتبی حبیبی فرزند این مداح در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس اظهارداشت: پدرم به مرور در این ۶ ماه، بخشی از هوشیاری خود را به دست آورده است البته هنوز بخشی از توانایی‌های وی، بازنگشته است. به دلیل آن‌که نیمه چپ بدن وی فلج بود، هم‌اکنون چشم چپ او اصلا باز نمی‌شود و چشم راست نیز به‌صورت کامل بینایی ندارد البته تنفس او پیشرفت داشته است و هم‌اکنون بدون دستگاه‌های تنفسی و تنها با یک اکسیژن کمکی به‌راحتی تنفس می‌کند.

وی ادامه داد: تکلم وی با مشکلاتی مواجه است البته این امر شاید به دلیل تراک موجود در گلویش باشد که ان‌شاء‌الله در آینده، این مشکل برطرف شود.

حبیبی با بیان اینکه از روز چهارشنبه ۲۰ آذرماه این مداح اهل بیت(ع) به بیمارستان فوق تخصصی بازپروری نورافشار منتقل شده است، گفت: او هم‌اکنون در بخش ICU این بیمارستان بستری شده و هدف از این انتقال نیز کمک به بازتوانی وی است.

بازگشت سطحی هوشیاری یونس حبیبی+عکس

فرزند یونس حبیبی تصریح کرد: بعد از انتشار اخبار و گزارش‌ها در خبرگزاری فارس، مسئولان بیمه نیروهای مسلح پیگیر وضعیت پدر شدند و مشکلات موجود را برطرف کردند.

وی با بیان اینکه خانواده حاج یونس در قائمشهر ساکن هستند، گفت: برای انتقال پدر از بیمارستان ساسان به مرکز درمانی دیگر، حتی پیشنهاد دادیم، بیمارستان طرف قراردادی در شمال کشور معرفی کنند اما در نهایت تصمیم شد باتوجه به امکانات بیمارستان نورافشار، به این مرکز منتقل شود.

حبیبی با قدردانی از تلاش‌های مسئولان بیمه نیروهای مسلح افزود: این بیمه تمامی هزینه‌های درمانی و بستری پدرم در مدت ۶ ماه حضور در بیمارستان ساسان را پرداخت کردند و حتی با مساعدت مسئولان بیمارستان هزینه‌های خارج از تعهد بیمه نیز از ما گرفته نشد.

فرزند یونس حبیبی تصریح کرد: ما دو مرتبه پوشش بیمه‌ای ۶۰ روزه نیروهای مسلح را در مدت حضور در بیمارستان ساسان تمدید کردیم و در نهایت نیز با مساعدت این بیمه، هیچ هزینه‌ای پرداخت نکردیم که جای تشکر و قدردانی دارد. 

وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم با مساعدت بیمه نیروهای مسلح و با تلاش‌های کادر پزشکی بیمارستان نورافشار، امر بازپروری حاج یونس حبیبی جانباز و مداح اهل بیت(ع) به خوبی پیش رود.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین