عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۱۰۱۵۳
تاریخ انتشار : ۲۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۷
باشگاه فوتبال اشویل به خاطر برخورد اسلام هراسی در رابطه با یک موسسه خیریه مجبور به عذرخواهی شد. این باشگاه اعلام کرده بود در صورتی که کمک های مالی صرف مسلمانان نشود، حاضر به کمک رسانی است.

عقیق:به نقل از asianimage، مدیر باشگاه فوتبال اشویل در انگلستان که به فعالان یک سازمان خیریه گفته بود در صورتی حاضر به پرداخت پول هستند که کمک های مالی جمع آوری شده از آن ها صرف کمک به مسلمانان نشود، مجبور به عذرخواهی شد.

 موسسه خیریه جنبش یادگیری بین المللی که به طور مرتب به باشگاه های ورزشی درباره شرکت در مسابقات و در زمینه کمک های خیریه درخواست می فرستد اعلام کرد، در مکاتبه ای کارمند ما از این باشگاه فوتبال درخواست کمک کرده است که متن آن به این شرح است:

من یک کارمند موسسه خیریه در بلکبرن هستم و هدف ما فراهم کردن کمک برای فقیرترین مردم در فقیرترین کشورها هست.

من امروز برای شما می نویسم تا درخواست کنیم آیا قادر به جمع آوری کمک در بازی ها در خارج از ورزشگاه هستیم؟ کمک های مالی جمع آوری شده به پروژه های مختلفی که در حال حاضر در حال کار روی آن ها هستیم کمک کرده و ملزومات زندگی برای فقیرترین افراد را فراهم می سازد زیرا همه مستحق زندگی هستند. من پیوندی را از  طریق ایمیل برای شما ارسال خواهم کرد تا بتوانید به وب سایت ما دسترسی پیدا کنید.

پاسخ این باشگاه فوتبال این بوده است: ما علاقه مند به کمک هستیم تا زمانی که هیچ ارتباطی با مسلمانان نداشته باشد.

گفتنی است موسسه خیریه از این باشگاه هم به انجمن باشگاه ها و هم فدراسیون فوتبال منطقه ای شکایت کرده است و تحقیقاتی در این زمینه آغاز شده است. با این حال عدم علاقه این نهادها به پیگیری شکایات، شوکه کننده بود. تا اینکه حادثه مذکور رسانه ای شد و کار به جایی رسید که باکلی سرپرست باشگاه مدعی شده که ایمیلش هک شده و به خاطر اتفاقی که رخ داده از موسسه خیریه عذرخواهی کرد.

منبع:حوزه


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین