عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۱۰۱۳۸
تاریخ انتشار : ۲۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۸
رئیس اداره تبلیغات اسلامی سنندج:
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سنندج گفت: مداحان و شاعران آئینی در استان کردستان که مشخصات آنها در سامانه طوبی ثبت شده کارت شناسایی دریافت کرده‌اند.

عقیق:به نقل از روابط عمومی اداره ‌کل تبلیغات اسلامی کردستان، حجت‌الاسلام کاوه اظهار داشت: طی هماهنگی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سنندج با کانون مداحان این شهرستان، کار ثبت اطلاعات مداحان و شعرای آئینی با جدیت تمام انجام و اطلاعات تمامی مداحان شهرستان در سامانه طوبی ثبت شد.

وی همچنین از صدور کارت شناسایی تمامی مداحان وابسته به تبلیغات اسلامی خبر داد و افزود: مداحان و شاعران آئینی در استان کردستان که مشخصات آنها در سامانه طوبی ثبت شده کارت شناسایی دریافت کرده‌اند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی سنندج از آمادگی مداحان این شهرستان برای چهارمین دوره انتخابات کانون مداحان خبر داد و ادامه داد: هیئت‌های مذهبی و مداحان اهل بیت (ع) بازوان تبلیغات اسلامی در اجرای برنامه ها هستند.

حجت الاسلام کاوه به برگزاری همایش استانی شاعران آئینی با عنوان طلیعه رحمت با حضور جمعی از مسئولان استانی و شاعران آئینی استان کردستان در سنندج در استان در آبان ماه گذشته اشاره کرد و یادآور شد: در این همایش که با حضور حاج ولی‌الله کلامی زنجانی شاعر آئینی و سایر شعرای آئینی کردستان برگزار شد، شاعران و مداحان استان به ارائه مداحی و قرائت شعر در وصف اهل بیت(ع) پرداختند.

وی بیان کرد: جامعه ما نیازمند تربیت مداحان متخصص و آموزش دیده است و بخش عمده‌ای از این رسالت مهم از طریق برگزاری دوره‌های آموزشی ویژه مداحان و ذاکران اهل بیت(ع) و دعوت از مداحان برجسته کشوری برای آموزش عملی می‌شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی سنندج گفت: برگزاری انتخابات هیات رئیسه کانون مداحان استان که هر دو سال یکبار انجام می‌شود تا پایان سال جاری در سنندج برگزار خواهد شد.

 

منبع:حوزه


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین