عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۱۰۰۴۱
تاریخ انتشار : ۱۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۴
حاج ولی الله کلامی زنجانی در گفت و گو با عقیق :
پس از ماجرای گرانی ناگهانی بنزین و آغاز موج اعتراضات در کشور و سوءاستفاده آشوبگران از این اعتراضات ، مردم زنجان در یک راهپیمایی بزرگ ضمن اعلام اعتراض خود به عملکرد دولت ، مرزبندی خود را باصف آشوبگران اعلام کردند . حاج ولی الله کلامی از شعرای انقلابی و پیشکسوت زنجان از جمله افرادی بود که در این اجتماع با خواندن اشعار حماسی اعلام کرد صف ما از صف اشرار جداست.

عقیق: پس از ماجرای گرانی ناگهانی بنزین و آغاز موج اعتراضات در کشور و سوءاستفاده آشوبگران از این اعتراضات ، مردم زنجان در یک راهپیمایی بزرگ ضمن اعلام اعتراض خود به عملکرد دولت ، مرزبندی خود را باصف آشوبگران اعلام کردند . حاج ولی الله کلامی از شعرای انقلابی و پیشکسوت زنجان از جمله افرادی بود که در این اجتماع با خواندن اشعار حماسی اعلام کرد صف ما از صف اشرار جداست.

پس از برپایی این راهپیمایی عظیم مردمی ، سایر شهرهای کشور نیز به تاسی از مردم زنجان با برپایی اجتماعات و راهپیمایی های صف خود را از آشوبگران و برهم زنندگان امنیت کشور جدا کردند.

پس از این اجتماعات بود که افرادی که همراهی مردم با جبهه انقلاب به مذاقشان چندان خوش نیامده بود ، با راه اندازی موج شایعات تلاش کردند ناکامی خود را به حاشیه ببرند.

از جمله افرادی که در معرض این شایعات و تخریب ها قرار گرفت استاد کلامی زنجانی بود.

به همین بهانه با این شاعر اهل بیت (ع) گفت و گو کرده ایم.

مشروح گفت و گوی ما با استاد کلامی را ببینید:

تعداد بازدید : 292
 
 
گفت و گو از مهدی ملک پور

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین