عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۰۹۸۵۳
تاریخ انتشار : ۱۰ آذر ۱۳۹۸ - ۰۱:۱۳
مدیر اداری مالی بنیاد دعبل خزاعی گفت: براساس قانون بیمه تأمین اجتماعی با توجه به سن استاد موسوی قهار، امکان تحت پوشش بیمه قرار گرفتن وی وجود ندارد، اما این سازمان می‌تواند با استثنا قرار دادن او، این امکان را فراهم کند.

عقیق:امیر مقدسیان، مدیر اداری مالی بنیاد دعبل خزاعی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس اظهار داشت: این بنیاد براساس فرموده مقام معظم رهبری، مسئولیت زیر پوشش بیمه قرار دادن مداحان پیشکسوت و ازکار افتاده را برعهده دارد که باتوجه به مشکل رخ داده برای سید قاسم موسوی قهار مناجات‌خوان و مداح اهل بیت (ع) و این نکته که این مداح، زیر پوشش بیمه برای دریافت خدمات درمانی نبود، بررسی لازم از لحاظ قانونی صورت گرفت.

وی افزود: براساس قانون بیمه تأمین اجتماعی و با توجه به سن استاد موسوی قهار، امکان زیر پوشش بیمه قرار گرفتن این استاد بزرگ مناجات‌خوانی وجود ندارد، اما این سازمان می‌تواند با استثنا قرار دادن وی، این امکان را فراهم کند.

براساس این گزارش، سیدقاسم موسوی قهار از ششم آذرماه به دلیل وخامت اوضاع حنجره خود در بیمارستان امیراعلم تهران بستری شده است. براساس گفته رهبری مقدم همسر وی، موسوی قهار براساس اعلام مسئولین بنا بوده از ماه رمضان زیر پوشش بیمه قرار گیرد تا بخشی از هزینه‌های درمانی وی پرداخت شود، اما هنوز این مهم انجام نشده است.

خبرگزاری فارس، این موضوع را از شورای عالی قرآن نیز پیگیری کرده است که نتایج این پیگیری به زودی در این صفحه منتشر می‌شود.

 


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین