عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۰۹۶۶۸
تاریخ انتشار : ۰۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۲
آیت الله نوری همدانی:
حضرت آیت الله نوری همدانی بر آمادگی همه مردم برای فتنه و آشوب دیگر از سوی دشمنان ضروری دانست و اظهار داشتند: تجربه نشان داده تا اسلام است کفر هم است و از این رو باید همیشه منتظر فتنه و آشوب دیگر از سوی دشمن بود.

عقیق:حضرت آیت الله نوری همدانی در سی و شمین سالگرد ارتحال علامه طباطبایی همراه با تکریم پیشکسوتان عرصه تبلیغ و دین و هفتمین همایش انجمن ارتباطات و تبلیغ حوزه که در دارالقرآن علامه طباطبایی(ره) در قم برگزار شد یکی از نکات مهم جامعه اسلامی را حفظ عزت برشمرد و براهمیت این مسئله در شرایط کنونی تأکید کرد.

این مرجع تقلید ابراز داشتند: امروز باید جامعه اسلامی برای رسیدن به عزت و حفظ آن همه تلاش خود را بکار بگیرند و این یکی از وظایف مهم است.

معظم له رسالت نخبگان تبلیغ را برای تربیت مبلغان بسیار سنگین برشمردند و گفتند: امروز باید طلبه ای در حوزه ها تربیت شوند که از نظر حجت و برهان و علم قوی باشند در شرایط فعلی بتوانند مدافع دین و اسلام باشند.

ایشان بیان داشتند: این روزها شاهد اتفاقاتی در کشور بودیم که از سوی دشمنان و سلطنت طلبان برنامه ریزی شده بودند، فکر کردند با شورش و غارت می توانند به اهدافشان برسند، در حالی که آنها هنوز مردم ایران را نشاخته اند        

ایشان افزودند: باید بدانند اسلام وحقیقت آن در دل و جان مردم ایران اسلامی نفوذ کرده و به این راحتی آنها از دین و اسلام برنخواهند داشت چون به راه وهدفشان یقین دارند.

حضرت آیت الله نوری همدانی با بیان این که ولایت فقیه از ارکان مهم در دین و اسلام به شمار می رود و براساس اعتقادت شیعه لازم است سرپرستی جامعه بر عهده رهبران دینی و در رأس ولایت فقیه باشد، اظهار داشتند: نقش ولایت فقیه در هدایت جامعه اسلامی بسیار مهم است.

این مرجع تقلید ابراز داشتند: دشمن در این فتنه اخیر نقشه کشیده بودند با آشوب و غارت گری به اهدافشان برسند، اما مردم با حضورشان در راهپیمایی امروز نقشه دشمنان را خنثی کردند.

معظم له بر آمادگی همه مردم برای فتنه و آشوب دیگر از سوی دشمنان ضروری دانست و اظهار داشتند: تجربه نشان داده تا اسلام است کفر هم است و از این رو باید همیشه منتظر فتنه و آشوب دیگر از سوی دشمن بود.

ایشان با بیان این که تدریس علامه طباطبایی آدم ساز بود، بیان داشتند: چند سالی در درس ایشان حضور پیدا می کردم و از نحوه تدریس و بیان ایشان بهره های فراوانی برده بودم.   

ایشان افزودند: آن عالم ربانی فقیهی مفسر و فقیهی ریاضی دان بود و شاگردانی را در حوزه مانند شهید مطهری، علامه جوادی و دیگر شخصیتها تربیت کردند به طوری که همین عالمان ربانی خود در حوزه و علوم دیگر مشغول اثرگذاری و تربیت طلاب اثرگذار می باشند.

حضرت آیت الله نوری همدانی اظهار داشتند: علامه طباطبایی مفسر بزرگ قرآن است که توانستد با تربیت شاگردان بزرگ به حوزه و جامعه اسلامی خدمت کنند.

منبع:حوزه


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
بی نام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۱
0
7
معظم له یعنی چه؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۴:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۲
0
10
فتنه رو خود دولت ایجاد می کنه.پس دولت مراقب اعمال خودش باشه. لطفا.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۲
0
2
این فتنه که می فرمائید توسط جنابعالی وسایر علما ازقبل قابل تشخیص است بحمداله کهدولت هم اسلامی است چرا باعلم وتشخیص وقابل پیش بینی بودن جلوی انرا نمی گیریدکاش کسانی موجب اختلاس ورانت و....میشوند مثل شوروی سابق به اردوگاه کار اجباری فرستاده میشدند وخانواده ووابستگانش نیز از استخدام در دولت منع می شدند ایکاش
حسین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۲
0
0
دولت درست کار کنه هیچ فتنه ای پیش نمیاد
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین