عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۰۹۶۵۱
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۸
امیر عباسی، مداح اهل بیت(ع) با حضور در مراسم وداع با پیکر شهید مرتضی ابراهیمی و شهید مصطفی رضایی شعری درباره شهدای مدافع امنیت کشور خواند.

عقیق: وداع با پیکر مطهر دو شهید مدافع امنیت استان تهران شهید مرتضی ابراهیمی و شهید مصطفی رضایی که در درگیری با اشرار در روز یکشنبه 26 آبان ماه 98 در ملارد به شهادت رسیدند، شب گذشته در معراج شهدای تهران برگزار شد. این مراسم با استقبال کم‌نظیر مردم تهران برپا شد. امیر عباسی، مداح اهل بیت(ع) که به خاطر مداحی‌ها و حضور مستمرش در مراسم شهدا به "مداح مقاومت" نیز معروف شده است، با حضور در مراسم وداع با پیکر شهدای مدافع امنیت به مدیحه‌سرایی در رثای اهل بیت عصمت و طهارت(ع) پرداخت و شعری درباره شهدای امنیت قرائت کرد. فیلم مداحی امیر عباسی درباره شهدای امنیت در ادامه قابل مشاهده است:

تعداد بازدید : 317
 

شهید مدافع امنیت پاسدار مرتضی ابراهیمی متولد 1363 و فرمانده گردان امام‌حسین (ع) ملارد بود که در ناآرامی‌های منطقه ملارد برای ایجاد امنیت در محل اغتشاش حضور داشت و با چاقوی اشرار به شهادت رسید. او یکی از مدافعان حرم اهل‌بیت(ع) در سوریه نیز بود. شهید ابراهیمی فرمانده شهید مدافع حرم، عباس آبیاری و همرزم شهید مصطفی صدرزاده و شهید محمد آژند بود. این شهید 35 ساله ساکن شهریار بود که از او دو فرزند به‌یادگار مانده است.

شهید مدافع امنیت، مهندس مصطفی رضایی یکی از کارکنان شهرداری ملارد بود که در درگیری با اشراری که قصد ایجاد آشوب و ناامنی در منطقه داشتند بر اثر اصابت گلوله به شهادت رسید. این شهید بسیجی متولد 1365 و اصالتاً اهل شهر رشت بود و در زمان شهادت 33 سال داشت.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین