عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۰۹۵۷۵
تاریخ انتشار : ۲۶ آبان ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۲
نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی مطرح کرد:
نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی در آیین تکریم و معارفه شهردار بجنورد در توصیه به شهردار جدید گفت: برای مدیریت بهتر، باید وارد میدان شد و مدیریت میدانی جواب می دهد نه مدیریت پشت میزی؛ ضمن اینکه شهردار باید به همه مردم حاشیه و مرکز توجه کند.

عقیق:حجت الاسلام ابوالقاسم یعقوبی،  شنبه (25 آبان) در آیین تکریم و معارفه شهردار مرکز خراسان شمالی با بیان اینکه مردم خدمات را می بینند و نمره می دهند لذا باید مراقب عملکردها باشیم، خطاب به شهردار جدید گفت: در ارائه خدمات به مردم باید عدالت رعایت شود و ضمن اینکه به حاشیه شهر هم بپردازید باید از حاشیه سازی بپرهیزید.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با بیان اینکه حاشیه شهر هم جزو شهر محسوب می شود و باید به اهالی این مناطق هم خدمات شهری ارائه شود، حضور شهردار در مناطق حاشیه شهر قبل از ابلاغ حکم به ایشان را ستود و تأکید کرد: برای مدیریت بهتر باید وارد میدان شد و مدیریت میدانی جواب می دهد نه مدیریت پشت میزی؛ ضمن اینکه باید از عملکرد دوره های گذشته بهره گرفت و نقاط ضعف را رفع و نقاط قوت را تقویت کرد.

رییس شورای فرهنگ عمومی خراسان شمالی، با بیان اینکه قرآن کریم هم از موضوع مدیریت شهری غافل نبوده و توصیه هایی در این باب دارد، افزود: در قرآن کریم به حیات طیبه و در کنار آن به بلده طیبه اشاره شده یعنی شهری که معماری، ساخت و ساز و همه امور شهری منطبق بر فرهنگ دینی و سنتی باشد و به نسل آینده منتقل شود.

حجت الاسلام یعقوبی ادامه داد: تسهیل در امور و بازگشایی از گره مردم، تلاش برای حضور سرمایه گذار و انتخاب راه های میانبُر برای حل مشکلات یکی دیگر از ویژگی های بلده طیبه است که از شهردار جدید می خواهیم این امور را سرلوحه کار خود قرار دهد.

در این جلسه که با حضور جمعی از مردم و مسئولان در سالن گلشن بجنورد برگزار شد، از خدمات «روح الله براتیان» شهردار سابق تقدیر و «هادی زارعی» به عنوان شهردار جدید شهر بجنورد معرفی و حکم وی قرائت شد.

منبع:شبستان


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین