عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۰۹۳۷۵
تاریخ انتشار : ۱۵ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۵
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی:
حجت‌الاسلام قمی با بیان‌اینکه گام دوم انقلاب باید قرآنی برداشته شود که حتما این‌ گام سخت‌تر و البته پردستاوردتر از گذشته است، گفت: باید تلقی جامعه نسبت به قرآن و فعالیت های آن عوض شود.

عقیق:حجت الاسلام و المسلمین «محمد قمی» در مراسم تودیع و معارفه رئیس سازمان دارالقرآن الکریم که  (سه شنبه، ۱۴ آبان ماه) در محل سازمان تبلیغات اسلامی برگزار شد، با بیان اینکه  ظرفیت های قرآنی این نظام و این مردم و این کشور، بی بدیل است، گفت: اما بهره کافی از حقیقت هدایت بخش حضرت حق در این عصر و مسیر نبرده ایم.

 رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور افزود: مقام معظم رهبری یک حرف ساده دارند و می فرمایند: قرآن باید محور تبلیغ در کشور باشد.

وی اضافه کرد: استاد قره شیخلو تلاش و مجاهدت زیادی متحمل شده است. بنده به آقای اخوان ارادت دارم و بنده و جامعه قرآنی با تمام توان پشت شما ایستاده ایم.

حجت الاسلام قمی گفت: گام دوم انقلاب باید قرآنی برداشته شود که حتما این‌ گام سخت تر و البته پر دستاوردتر از گذشته است.

وی اضافه کرد: حتما در دوره جدید مدیریت، فعالیت های سازمان دارالقرآن به ویژه در بخش خواهران تقویت می شود. ضمنا از تمام ظرفیت های کشور برای تقویت این سازمان استفاده می شود.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: باید تلقی جامعه نسبت به قرآن و فعالیت های آن عوض شود و تمام فعالیت های فرهنگی کشور بر محور قرآن باشد. در سازمان تبلیغات اسلامی اراده مستحکمی برای گسترش فعالیت های قرآنی در کشور وجود دارد.

 

منبع:شبستان


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین