عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۰۹۱۴۲
تاریخ انتشار : ۳۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۰
رئیس فراکسیون «حج و زیارت» مجلس گفت: متأسفانه خدمات به زوار در کشور عراق علی‌الخصوص از مرز مهران تا نجف، بسیار ضعیف بود و مسئولان باید در این رابطه به مجلس پاسخ بدهند.

عقیق:حجت‌الاسلام احد آزادی‌خواه در گفت‌وگویی، با اشاره به برگزاری راهپیمایی اربعین حسینی گفت: فراکسیون حج و زیارت مجلس به زودی جلسه‌ای با مسئولان ستاد اربعین پیرو برگزاری راهپیمایی اربعین حسینی خواهد داشت.

وی افزود: این فراکسیون پیش از راهپیمایی اربعین حسینی هم جلساتی را با مسئولان ذی ربط در کمیسیون برگزار کرد. در این جلسات مسئولان درباره نحوه برگزاری راهپیمایی اربعین حسینی به نمایندگان گزارشی ارائه کردند.

رئیس «فراکسیون حج و زیارت» مجلس با اشاره به جلسه مشترک نمایندگان با مسئولان ستاد اربعین، اظهار داشت: می‌کوشیم تا گزارش برگزاری راهیپمایی اربعین امسال را از ستاد اربعین دریافت کنیم لذا این جلسه یا در فراکسیون حج و زیارت برگزار خواهد شد و یا اینکه مسئولین ستاد اربعین را دعوت خواهیم کرد که در مجلس حاضر شده و گزارشی در این رابطه به مجلس ارائه کنند.
 
آزادی‌خواه تصریح کرد: متأسفانه خدمات به زوار در کشور عراق علی‌الخصوص از مرز مهران تا نجف، بسیار ضعیف بود و مسئولان باید در این رابطه به مجلس پاسخ بدهند.
 
منبع:میزان

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین