عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۰۸۹۶۱
تاریخ انتشار : ۲۱ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۶
مداحی خبر داد:
مسئول کمیته مراسمات ستاد مرکزی اربعین گفت: امسال بیش از ۶۰ سخنران و مداح شاخص کشوری با هماهنگی این کمیته به عراق اعزام شده‌اند.

عقیق:مسئول کمیته مراسمات ستاد مرکزی اربعین گفت: امسال بیش از ۶۰ سخنران و مداح شاخص کشوری با هماهنگی این کمیته به عراق اعزام شده‌اند.

علی اکبر مداحی اظهار داشت: این افراد به منظور اجرای مراسمات عزاداری در موکب‌های مختلف ساماندهی شده اند و در شهرهای کربلا، نجف، کاظمین و سامرا حضور پیدا خواهند کرد.همچنین در موکب‌های بین راه و برخی مواکب مرزی هم برنامه‌های مختلفی خواهند داشت.

وی افزود: انتخاب موکب‌های مختلف با توجه به جلسات قبل از اربعین و با درنظر گرفتن ظرفیت‌ها و زیرساخت‌های مناسب اجرای برنامه‌های مذهبی انجام می‌شود که با استقبال بسیار زیاد موکب‌داران مواجه شده است که امیدواریم در سالهای آینده بتوانیم ظرفیت این کار را افزایش دهیم.

مداحی گفت: امسال سخنران های شاخصی مانند آقایان میرباقری ، عالی  ، رفیعی  ، پناهیان و ماندگاری و مداحان مطرحی مثل آقایان آهنگران، مرتضی طاهری ، محمدرضا طاهری ، مهدی سلحشور ، میثم طیعی ، سعید حدادیان، سید رضا نریمانی، ابوذر بیوکافی، سید مجید بنی فاطمه و مهدی رسولی در برنامه های ما شرکت کرده‌اند که در موکب‌های مختلف حضور خواهند داشت.

وی افزود: این عزیزان هیچ‌کدام دستمزدی بابت این حضور دریافت نمی‌کنند و فقط به خاطر علاقه و عشق خود به حضرت اباعبدالله در این مراسمات حضور پیدا می‌کنند.

 

منبع:مهر


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین