عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۰۸۹۳۳
تاریخ انتشار : ۱۹ مهر ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۵
رئیس بازرسی کل نیروی انتظامی عنوان کرد:
رئیس بازرسی کل نیروی انتظامی گفت: اربعین، یک اعتکاف سازمانی برای ناجا است که به مدت یک ماه تمامی رده های این نیرو برای خدمت رسانی به زائران اباعبدالله الحسین(ع) معتکف می شوند.

عقیق:سردار غلامرضا رضائیان فر عمده ترین نقش بازرسی ناجا را همکاری به جای مچ گیری با یگان های عمل کننده دانست و اظهارداشت: بازرسی، چشم بینای فرماندهی و بازوی پرتوان معاونان و پلیس های تخصصی در ماموریت های محوله است.

وی با بیان اینکه بازرسی علاوه بر انجام وظایف محوله، ستاد شخصی فرماندهی نیز محسوب می شود، گفت: در صورت مشاهده ایراد و اشکالی در هریک از سازمان های عمل کننده، بلافاصله آن مورد را با مسئول مربوطه مطرح و توضیحات لازم را کسب کرده و آن را بدون کم و کاست به فرماندهی منعکس می کند و پیگیر رفع مشکل خواهد شد.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: اگر بازرسی نقش خود را خوب ایفاء کند، همه مسئولان سازمان ها و رده ها، بازرسی را ازآن خود می دانند و این دقیقاً مصداق سخنان مقام معظم رهبری(مدظله العالی) که می فرمایند "نقاط ضعف خود را شناسایی کنید، اولویت بندی کنید، برنامه ریزی کنید و نهایتاً پیگیری کنید. "

وی با اشاره به اینکه دو نوع اعتکاف داریم، گفت: نوع اول، اعتکاف شخصی می باشد و در ماه مبارک رجب که سه روز است و افراد در این مدت، به خود سازی می پردازند و خود را بیمه می کنند اما اربعین، یک اعتکاف سازمانی برای ناجا است که به مدت یک ماه تمامی رده های این نیرو برای خدمت رسانی به زائران اباعبدالله الحسین(ع) معتکف می شوند و این اعتکاف برای چندین سال و حتی سال های آینده برای ما ذخیره معنوی دارد.

وی با بیان اینکه اربعین یکی از برگ های زرین در کارنامه ناجا به شمار می آید، تصریح کرد: اربعین برای ناجا یک عملیات حقیقی می باشد که در این ماموریت، محیط و عنصر عملیات واقعی است؛ در حین انجام عملیات ما بایستی معایب و نواقص خود را رفع کنیم در حالی که سازمان های دیگر برای شناسایی خود در ماموریت های واقعی اقدام به برگزاری ماموریت های آزمایشی نموده برهمین اساس نتایج به دست آمده، واقعی نیست.

سردار رضائیان فر در خاتمه گفت: امسال، بیش از ۲۹ تیم بازرسی به مرزهای چهارگانه اعزام می شوند که متشکل ۱۲۱ نفر است.

 

منبع:مهر


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین