عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۰۸۹۲۸
تاریخ انتشار : ۱۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۱
دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی گفت: شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی برای نخستین بار خط پروازی کرمانشاه- نجف و ایلام- نجف را برای زائران کربلا راه اندازی کرده است.

عقیق:مسعود اسعدی سامانی درخصوص برنامه پرواز شهرهای ایران تا نجف اظهار کرد: شرکت‌های هواپیمایی یک سری پروازهای برنامه‌ای داشتند که از حدود یک هفته گذشته آغاز شده مضاف بر این پروازهای فوق العاده نیز از چند روز گذشته به مقصد نجف آغاز شده است.

وی در ادامه افزود: بلیت پروازها با نرخ‌های تعیین شده به فروش می‌رسند همچنین هیچ کمبودی در تعداد پروازها وجود ندارد حتی در برخی از روزها ظرفیت هواپیما تکمیل نمی‌شود.

دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی خاطر نشان کرد: مسافران توجه داشته باشند که پیش از سفر خود، پرواز برگشت را نیز رزرو کنند تا برای بازگشت به کشور با مشکل مواجه نشوند.

سامانی بیان کرد: شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی برای نخستین بار خط پروازی کرمانشاه- نجف و ایلام- نجف را برای زائران کربلا راه اندازی کرده همچنین تعدادی از شرکت‌ها که به مقصد نجف پرواز نداشتند، در این ایام خط‌های پروازی را در این مسیر راه اندازی کرده اند.

وی تصریح کرد: هیچ مشکلی در رابطه با پروزها هیچ مشکلی وجود ندارد و تمام پروازها طبق برنامه و بدون بروز حادثه‌ای به مقصد رسیده اند.

 

منبع:مشرق


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین