عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۰۸۵۸۵
تاریخ انتشار : ۰۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۱
در حالی دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی از آغاز فروش بلیت پروازهای اربعین از طریق سایت ایرلاین‌ها خبر داده که این سایت‌ها فعلا هیچ پروازی را برای حد فاصل ۲۰ تا ۳۰ مهرماه به فروش نمی‌رسانند.

عقیق:تقریبا از هفته گذشته برخی سایت‌های اینترنتی فروش بلیت پروازهای اربعین را با قیمت‌های بالاتر از سقف تعیین شده توسط انجمن شرکت‌های هواپیمایی و مورد تایید سازمان هواپیمایی را آغاز کرده‌اند. قیمت‌هایی که از مرز 2 میلیون تومان نیز عبور کرده البته فقط برای یک‌طرف (تهران-نجف). این در حالی است که بر اساس قیمت مصوب پرواز تهران-نجف-تهران 2.2 میلیون و مشهد-نجف (بغداد)-مشهد باید 2.8 میلیون تومان برای اربعین امسال باشد.

در این وضعیت، دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی از عدم ارائه مجوز سایت‌های اینترنتی برای فروش بلیت پروازهای اربعین امسال خبر داده و در عین حال گفته فروش بلیت این پروازها فقط از دو کانال سایت شرکت‌های هواپیمایی و دفاتر خدمات مسافرت دارای مجوز از این انجمن در حال انجام است.

به گزارش تسنیم،‌ به نظر می‌رسد فروش بلیت توسط سایت ایرلاین‌ها فعلا آغاز نشده است. سایت فروش هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران به آدرس ebooking.iranair.com/Booking و سایت هواپیمایی آسمان به آدرس ibe.iaa.ir/Reserve/Select  فعلا برای تاریخ‌های 20 تا 30 مهر هیچ فروش بلیتی برای اربعین حسینی ندارند.

این وضعیت برای ماهان به عنوان یکی از ایرلاین‌های بزرگ کشور نیز به نوعی دیگر برقرار است. سایت این شرکت هواپیمایی اساسا فروش بلیتی ندارد و جمله " ظرفیت پرواز تکمیل است"‌برای پروازهای 20 تا 30 مهرماه اربعین این ایرلاین ثبت شده است.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین