عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۰۸۲۹۸
تاریخ انتشار : ۲۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۳
حجت الاسلام انصاریان:
حجت‌الاسلام انصاریان گفت: براساس روایت، شیعه از اهل بیت(ع) آثار کامل نصیبش می‌شود و براین اساس پیامبر (ص) می‌فرماید: هر خیری را از شیعه امید داشته باشید و از هر ضرر از سوی شیعه درامان باشید.

عقیق:مراسم عزاداری روز دهم محرم حسینیه هدایت، روز سه‌شنبه ۱۹ شهریورماه با سخنرانی حجت‌الاسلام شیخ حسین انصاریان و مدیحه سرایی سیدمهدی میرداماد، مرتضی طاهری و نریمان پناهی برگزار شد.

حجت‌الاسلام انصاریان کارشناس دینی در این مراسم به موضوع سیدالشهدا (ع) پرداخت و اظهار داشت: براساس آیات قرآن خداوند به کار و حرکات انسان آگاه است و حتی نگاهی که انسان انجام می‌دهد و معنای آن را هیچ‌کس درک نمی‌کند که پاک و یا آلوده است، خیانت و یا درست است، خداوند از آن با اطلاع است.

وی افزود: به پیامبر(ص) گفتند فلانی آدم خوبی و در عمل شدید است اما یا رسول الله با اینکه نماز جماعت و جنگ می‌آید و به نماز و روزه عمل می‌کند اما چشم‌چران است، پیامبر(ص) فرمودند پس چرا به من می‌گویید آدم خوبی است. یعنی باید تا این میزان لطیف و دقیق تقوا داشت و در تمام اعضا و جوارح، اعمال و حرکات باید تقوا را رعایت کرد.

انصاریان گفت: براساس روایت، شیعه از اهل بیت(ع) آثار کامل نصیبش می‌شود و براین اساس پیامبر(ص) می‌فرماید: هر خیری را از شیعه امید داشته باشید و از هر ضرر از سوی شیعه درامان باشید.

صوت کامل این سخنرانی را اینجا بشنوید:

تعداد بازدید : 10

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین