عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۰۷۸۵۹
تاریخ انتشار : ۰۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۴
رئیس ستاد اقامه نماز کشور:
حجت‌الاسلام قرائتی با ابراز گلایه از عدم حضور نمایندگان ولی‌فقیه در آموزش و پرورش، گفت: بسیاری از دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی برای کشور مفید نیستند. باید کلاس‌های معارفی برای هر یک از رشته‌ها و دروس دانشگاهی تشکیل شود.

عقیق:حجت الاسلام والمسلمین «محسن قرائتی» در گردهمایی دانش آموختگان دانشگاه امام صادق (ع) که امروز (پنج شنبه، هفتم شهریورماه) در مسجد این دانشگاه برگزار شد، تعطیلی حوزه های علمیه و دانشگاه ها را آفت بزرگی برای کشور دانست و گفت: بسیاری از دانشگاه ها و مراکز آموزشی برای کشور مفید نیستند.

 
رئیس ستاد اقامه نماز کشور افزود: نماینده ولی فقیه در هر مرکز نظامی و دانشگاهی وجود دارد ولی چرا این‌ نمایندگان در آموزش و پرورش وجود ندارند. 
 
 
وی ادامه داد: باید کلاس های معارفی برای هر یک از رشته ها و دروس دانشگاهی تشکیل شود.
 
 
قرائتی گفت: دانش آموختگان دانشگاه امام صادق(ع) و سایر مراکز حوزوی و علمی نباید به وضع موجود اکتفا کنند.‌ هیچگاه فکر نکنید به آخر خط رسیده اید.
 
 
وی با بیان اینکه وضع نماز در کشور خوب نبست، اظهار کرد: شما برای نماز چه کردید؟ آیا چند دقیقه برای نماز در کلاس درس صحبت کرده اید. 
 
 
رئیس ستاد اقامه نماز کشور با بیان اینکه قبولی اعمال وابسته به نماز و قبولی نماز وابسته به زکات است، یادآور شد: برای حج و وقف و ... ساختمان های آنچنانی وجود دارد ولی برای زکات، یک اتاق کوچک هم در کشور وجود ندارد.
 
 
وی تاکید کرد: آخوندهایی که عضو هیات علمی دانشگاه ها شدند، باختند. باید مثل آیت الله مهدوی کنی ها و آیت الله انواری ها خود را وقف دین کنید و تا آخر عمرتان با اخلاص کار کنید.
 
 
قرائتی با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی دارد به سمت نظام رودربایستی پیش می رود، خاطرنشان کرد: مشکل امروز نظام آموزش ما اصالت پُز است.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین