عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۰۷۸۱۷
تاریخ انتشار : ۰۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۳
دبیر پوستر عاشورایی هیأت:
دبیر پوستر عاشورایی هیأت گفت: فراخوان جذب آثار پوستر عاشورایی هیأت از اول محرم آغاز و تا آخرین روز ماه صفر ادامه خواهد داشت.

عقیق:حجت الاسلام والمسلمین رنجبر در نشست خبری هشتمین سوگواره‌های عاشورایی عکس و پوستر هیأت و دومین فراخوان نشان هیأت که در مجموعه فرهنگی شهدای انقلاب اسلامی برگزار شد، با اشاره به اینکه بخش اصلی فراخوان نشان هیأت جمع‌آوری نشان هیأت است، اظهار کرد: شرط نخست برای حضور در این فراخوان پذیرفته شدن نشان توسط هیأت‌ها است.
وی افزود: برای سه نفر برگزیده بخش فراخوان نشان هیأت به ترتیب سه، دو و یک میلیون تومان جایزه در نظر گرفته شده است.
دبیر پوستر عاشورایی هیأت با بیان اینکه فراخوان نشان هیأت نذر نشان هیأت است، عنوان کرد: نشان‌های طراحی شده در این بخش در صورت دیده نشدن و یا پذیرفته نشدن توسط هیأت‌ها هم در مسابقه شرکت داده خواهند شد و مورد ارزیابی داوران قرار خواهند گرفت.
وی با اشاره به اینکه برپایی نمایشگاه هفت ساله هیأت نیز نشان از ریشه‌دار بودن درخت سوگواره عاشورایی دارد، مطرح کرد: بخش اصلی پوستر با عنوان اعلان مراسم هیأت است چراکه این موضوع آن گونه که باید و شاید مورد توجه واقع نمی‌شود و جایزه پوستر برتر در این بخش چهار میلیون تومان و برای بخش‌های تخصصی تصویرسازی، حروف نگاری، چیدمان متن، ترکیب بندی، ایده پردازی و خلاقیت و عکاسی پوستر هرکدام یک میلیون تومان در نظر گرفته شده و همچنین یک میلیون تومان هم هدیه هیأت‌های رتبه‌دار است.
حجت الاسلام والمسلمین رنجبر با بیان اینکه سه جایزه 500 هزار تومانی نیز در بخش فاطمیه، عیدانه و هیأت هفتگی اهدا می‌شود، خاطرنشان کرد: در بخش جمعی عنوان پوستر شیعی را داریم که پیرامون خاندان عصمت و طهارت است و جایزه نفر برگزیده این بخش نیز یک میلیون تومان است.
وی از بخش ویژه تبلیغ در فضای مجازی و فضای شهری با جوایز دو میلیون تومانی یاد کرد و گفت: نگاه تخصصی برای طراحی پوستر متناسب با فضای مجازی و بیلبوردها را در جامعه اصلی‌ترین اهداف این بخش است.
دبیر پوستر عاشورایی هیأت دریافت آثار از اول محرم آغاز و تا پایان ماه صفر ادامه خواهد داشت، تصریح کرد: در بخش عکس به‌دلیل بخش عکس اربعین مهلت بیشتری برای جذب آثار قرار داده‌ایم.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین