عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۰۷۷۲۸
تاریخ انتشار : ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۱
رئیس سازمان تبلیغات کشور:
حجت‌الاسلام‌والمسلمین قمی، با بیان اینکه هنوز حس جنگ اقتصادی را نداریم، گفت: اکنون وسط جنگ قرار داریم، اگر فردی با معارف عاشورایی آشنا شود قطعاً در این مسیر گام خواهد برداشت، باید افسران این جنگ باشیم، گرفتاری‌ها وجود دارد از جمله مشکلات مالی اما تزلزلی در اراده طلاب و روحانیونی که تبلیغ معارف اهل‌بیت(ع) می‌کنند ندارد.

عقیق:حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد قمی، پیش از ظهر امروز در همایش طلائیه داران تبلیغ که در سالن اجتماعات بنیاد مهدویت برگزار شد، اظهار داشت: سازمان نیز گرفتاری‌هایی دارد اما مشتاق هستیم نظرات را بدانیم تا در حد توان بتوانیم مشکلات را برطرف کنیم،

وی بابیان اینکه تبلیغ باید مصداق قیام لله باشد، افزود: طلبه‌ها در زمانی شهد کلام امام(ره) را نوشیدند و جان‌مایه توحیدی انقلاب را به جوانان رساندند و جلوه مقلب‌القلوب در جامعه رقم خورد.

رئیس سازمان تبلیغات کشور در ادامه گام دوم ادامه مسیر گام اول دانست و عنوان کرد: ما نمی‌خواستیم که درگذشته توسری‌خور دشمنان و از ظلم‌ستیزی پا پس بکشیم، ازاین‌رو دشمنان از گذشته تاکنون درصدد ضربه زدن به‌نظام مقدس اسلام هستند و ما نیز باید با موردتوجه قرار دادن بیانیه گام دوم انقلاب در راستای فعالیت‌های دینی و فرهنگی گام برداریم.

وی به سرنگونی پهباد آمریکایی در آب‌های خلیج‌فارس اشاره کرد و بیان داشت: سرنگونی پهباد آمریکایی و آزادسازی نفت‌کش نشان از عزت نظام مقدس اسلامی است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین قمی، با اشاره به اینکه گفتمان مقاومت و سبک زندگی اسلامی را باید موردتوجه قرار دهیم، ادامه داد: وظیفه ما خدمت به مردم است، و به آن افتخار می‌کنیم، اگر مردم با اسلام ناب و علوی مواجه شوند مسیر را به‌خوبی ادامه می‌دهند، مردم پای ولایت و دین خود ایستاده‌اند گام دوم نیز به همین معنا است که ادامه‌دهنده راه باشیم.

وی در پایان بابیان اینکه هنوز حس جنگ اقتصادی را نداریم، عنوان کرد: اکنون وسط جنگ قرار داریم، اگر فردی با معارف عاشورایی آشنا شود قطعاً در این مسیر گام خواهد برداشت، باید افسران این جنگ باشیم، گرفتاری‌ها وجود دارد ازجمله مشکلات مالی اما تزلزلی در اراده طلاب و روحانیونی که تبلیغ معارف اهل‌بیت(ع) می‌کنند ندارد.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
خطاب به مسئولان عراقی تبار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۳۱
0
0
این جنگ تحمیلی شماها به خاطر عزتخواهیهای شماهاست نه خواسته دل ملت ایران.
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین